سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:42 - شنبه 30 خرداد 1394

امام جمعه ورزنه:

کشاورزان شرق اصفهان در پرداخت زکات کوتاهی نکنند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: زکات بیمه عمر و مال است و کشاورزان توجه داشته باشند که در پرداخت ان کوتاهی نکنند.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه ورزنه در دیدار با مردم روستای فارفان از توابع بخش بن رود با اشاره فراهم نمودن زمینه ظهور امام زمان(عج) گفت: باید به سوی ظهور امام زمان (عج)حرکت کنیم و انتظار فرج را یک انتظار عالمانه بدانیم یعنی این که تلاش کنیم با اعمال و رفتار خود با دستگیری از فقرا و مستمندان، با اجرای فرامین و احکام الهی منتظر ظهور موعود باشیم.

وی خطاب به مسئولین اظهار کرد: باید درس ایثار و گذشت را از شهدا و از خانواده های آنها بگیریم که برای رضای خدا فرزندانشان را فدا کردند که دین خدا زنده بماند و مسئولین قدر این شهدا را بدانند و به خانواده های آنها رسیدگی کنند که اگر کوتاهی کردند پا روی خون شهدا گذاشته اند و این خیانت بسیار بزرگی به نظام اسلامی می باشد.
حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به فصل برداشت محصول کشاورزی افزود: باید همه شکر گزار نعمت های خداوند باشیم و در پرداخت زکات مال خود کوتاهی نکنیم که خداوند متعال برکت خود را در انفاق مال قرار داده لذا پرداخت زکات بیمه عمر و مال شما کشاورزان و گسترده شدن رحمت خدا خواهد شد.

وی متذکر شد: پرداخت زکات حرکتی به سوی ظهور است و تلاش کنیم که این واجب بسیار مهم و این حکم الهی فراموش نشود و در پرداخت زکات مال خود در ملاء عام اقدام کنیم تا دیگران هم به این مهم اهتمام ورزند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل شا محمدی امام جمعه بخش بن رود در بدو ورود به روستای فارفان با حضور در گلستان شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.