سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:04 - چهارشنبه 27 خرداد 1394

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

برخورد قاطع با روزه خواری در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: برخورد قاطع با روزه خواری در ماه مبارک رمضان در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از ایمنا، سردار آقاخانی بیان کرد: حدود 60 درصد از نیروهای انتظامی در ماه مبارك رمضان آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی هستند.
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان سه موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، بیان داشت: یکی از ملاک های کار ما در ماه رمضان بحث اعمال قانون اماکن و صنوف و اعمال قانون بر آنان است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در اماکنی که برگزار کننده برنامه های ماه مبارک رمضان هستند به صورت جامع و کامل پوشش انتظامی و امنیتی خواهیم داشت که در همین خصوص همکاری هایی با مسوولین و هیئات مساجد صورت گرفته است.
وی همچنین تاکید کرد: همچنين يک فضای امن و آرام در تفرجگاه ها و پارک ها که شهروندان اصفهانی بعد از افطار می خواهند در این اماکن حضور یابند ايجاد شده تا در امنیت و آرامش کامل باشند.
وی در خصوص اصناف و اتحادیه ها بیان کرد: یک سری قوانین وضرورت هایي در بازگشایی صنوف در ماه مبارک رمضان مشخص شده است مثلا یک سری از صنوف باید تا زمان خاصی در شب به شهروندان خدمت رسانی کنند که برنامه هایشان از طریق اتحادیه ها به آنها اعلام می گردد.
سردار آقاخانی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های شهروندان اصفهان مساله روزه خواری در اماکن عمومی است، گفت: حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان از ضروریات است در همین خصوص برخورد با روزه خواری در ماه مبارک رمضان در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد که نیروهای انتظامی موظف به برخورد با هر گونه روزه خواری در سطح شهر هستند.
وی همچنین تاکید کرد: برای امنیت بیشتر در مکان های تفریحی، پارک ها و تفرجگاه ها گشت های ویژه ای به صورت پیاده مستقر می شوند که شهروندان در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند با این مامورین در میان بگذارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.