سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:06 - سه شنبه 26 خرداد 1394

مدیرکل نوسازی، توسعه مدارس استان اصفهان:

سیستم گرمایشی تمام مدارس اصفهان تا پایان سال ۹۵ استانداردسازی می‌شوند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد مدارس استان از سیستم استاندارد گرمایشی برخوردار هستند، گفت: تا پایان سال ۱۳۹۵ تمام مدارس استان از این حیث استاندارد می‌‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم، محمد حسین سجاد در حاشیه برگزاری همایش ملی بهره‌وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش با بیان اینکه امکانات وسیعی در اداره آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار داشت: ارزش املاک و ساختمان‌های آموزش و پرورش استان اصفهان، حدود 15 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: در بحث تجهیزات و سایر امکاناتی که در اختیار آموزش و پرورش است، نیاز به راهکارهایی وجود دارد که باید در بهره‌وری این تجهیزات و امکانات اتخاذ شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به بهره‌وری در آموزش و پرورش اشاره و بیان کرد: بهره‌وری به معنای این است که بتوان از امکانات خود به طور مناسب در راستای نیل به اهداف آموزشی و پرورشی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در همایش ملی‌بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش، بتوان از مقالاتی که توسط پژوهشگران، اساتید دانشگاه و کارشناسان ارایه می‌شود، پس از جمع‌بندی‌ها و پیگیری‌ها، در راستای چگونگی به کارگیری امکانات و تجهیزات موجود در آموزش و پرورش و همچنین توسعه این امکانات استفاده لازم شود.

سجاد اظهار داشت: باید برنامه‌های نوسازی، بر اساس یافته‌ها و پژوهش‌های انجام شده در این گونه همایش‌ها تنظیم شوند و مهمتر اینکه باید بتوانیم از محتوای این همایش در برنامه ششم توسعه کشور استفاده کنیم.

وی گفت: بحث شاداب سازی محیط زیست و بهره‌وری و همچنین بحث استانداردهای محیط آموزشی و پرورشی 2 مولفه مهم در بهره‌وری به حساب می‌آیند و در این راستا در مدارس جدید سعی شده به روحیات، جنس و سن دانش آموزان توجه شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به استانداردهای اعمال شده در محیط‌های آموزشی اشاره و تصریح کرد: سعی شده در این باب، استانداردهای رایج در کشور در معماری و استحکام سازه‌ها رعایت شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.