سرویس: اجتماعی » علمی 19:58 - یکشنبه 24 خرداد 1394

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در ورزنه:

حفظ حرمت و معیشت معلمان مد نظر مسئولان باشد/ نگاه ویژه آموزش و پروش به مناطق شرق اصفهان

محمد حسن قائدی ها گفت: نگاه ما به مناطق شرق اصفهان خصوصا بخش بن رود به دلیل خشکسالی های اخیر نگاه ویژه ای است و انشالله طی سال جاری بتوان برنامه های خاصی را در رابطه با رسیدگی به امور مربوطه انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در جلسه اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود از نزدیک با مسائل و مشکلات پیرامون سیستم آموزشی اشنا شد.
وی ضمن برشمردن اهداف عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی اظهار کرد: دو امر بسیار مهم در حیطه آموزش و پرورش، حفظ حرمت و شخصیت معلم و توجه به معیشت این قشر تلاشگر باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

محمد حسن قائدی ها ضمن تشکر از عملکرد همکاران فرهنگی افزود: امیدآن داریم که با همدلی و وحدت همه مسوولین استانی و منطقه ای بهترین شرایط را برای آموزش و پرورش و فرزندان این مرز و بوم فراهم آوریم.

IMG_0712
وی با توجه به اینکه بازدید های انجام گرفته از سطح بخش ها و ادارات می تواند در ایجاد همدلی و همزبانی کمک کند، عنوان کرد: ارائه مشکلات و نقاط ضعف و کمک در جهت رفع ان می تواند نمونه همدلی و همزبانی بین مسئولان در تمامی رده های اجرایی باشد که اموزش و پرورش از این امر مستثنی نیست.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نگاه ما به مناطق شرق اصفهان خصوصا بخش بن رود به دلیل خشکسالی های اخیر نگاه ویژه ای است و انشالله طی سال جاری بتوان برنامه های خاصی را در رابطه با رسیدگی به امور مربوطه انجام دهیم.

IMG_0522
در ادامه غبار روبی و عطر افشانی قبور 32 شهید دانش آموز ورزنه با حضور قائدی ها و هیئت همراه برگزار شد تا بتوان با حضور در کنار این عزیزان با آرمان های امام و شهدای مرز و بوم تجدید میثاق ناگسستنی بسته و در صدد نهادینه شدن این اقدام گام برداشت.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان از خانواده جانباز شاخص فرهنگی حبیب الله حیدی و سید مرتضی کاظمی دیدن کردند.

گفتنی است شهر ورزنه و بخش بن رود بیش از 180 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

IMG_1007

امام جمعه شهر ورزنه در این دیدار گفت: قدردانی از ایثارگران فرهنگی و کسانی که طی سال های دوران دفاع مقدس جسم و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نموده و باعث سرافرازی امروز جامعه اسلامی در دنیا شدند، کمترین وظیفه ای است که در برابر تقدیر از ایثارگری این عزیزان می توان انجام داد.
حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای کشورمان عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آوردند و خانواده معظم شهدا، جانباز، ایثارگر چشم و چراغ جامعه ایرانی هستند که باید همواره مورد احترام و عزت واقع شوند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان جامعه بخصوص ایثارگران فرهنگی در خط مقدم جنگ نرم قرار گرفته اند، افزود: تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان دانش آموز، پشتوانه مستحکمی برای مقابله با معضلات فرهنگی در جامعه و ایده مناسبی برای مسئولان در برنامه ریزی های فرهنگی است.

قائدی ها در پایان با ذکر این مطلب که امروزه ایثارگران و جانبازان سرمایه و حامیان اصلی انقلاب به شمار می روند، خاطرنشان کرد: نیاز است مسئولین خدمات مطلوب تری به آنها اریه دهند و پیشرفت این نظام در همه ی ابعاد مرهون و مدیون خون شهدا، جانباز و ایثارگران است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.