سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 19:10 - یکشنبه 24 خرداد 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

گره زدن همه مشکلات کشور به تحریم نوعی جوسازیست/ تسریع در جاده نصرآباد که همچنان نیمه کاره رها شده

حجت الاسلام سالک گفت: این صحیح نیست که همه چیز را به تحریم نسبت بدهیم زیرا با مشارکت مردم و حمایت از تولید داخل خیلی مشکلات قابل حل است.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در بین نمازگزاران شهر نصرآباد، با اشاره به آخرین روزهای ماه شعبان گفت: در حقیقت این موضوع بیانگر سپری شدن و رو به پایان بودن عمر ماست و از طرفی در حال ورود به ماه مبارک رمضان هستیم که بهترین زمان برای بهره گیری از این فرصت ویژه شب های قدر برای مومنینی است که عمل صالح انجام می دهند.
وی با تفاوت قائل شدن بین عمل خوب و عمل صالح؛ در تبیین این موضوع به ذکر یک مثال پرداخت و اظهار کرد: هر عمل صالح خوب هم هست، اما هر عمل خوبی عمل صالح نیست چرا که فرد اگر در بنا نمودن نیازهای اساسی مردم اعم از مدرسه و درمانگاه اقدام کند عمل صالح انجام داده است.
حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی با مروری بر مفاهیم سوره عصر، افزود: برای سالم سازی جامعه هر فردی بایستی در کنار انجام عمل صالح دیگران را نیز به انجام آن توصیه و دعوت کند.
وی سپس به شبیخون فرهنگی دشمن و تاسی مقام معظم رهبری به مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در فریاد برآوردن در جاهای مورد نیاز اشاره کرد و گفت: از جمله وقتی در مذاکرات هسته ای صحبت از بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای پیش آمد، شاهد بودیم که معظم له در دانشگاه امام حسین علیه الاسلام با چه صلابتی هشدار و این درخواست ها را مردود اعلام کردند، چون می دانند وقتی پای شیطان بزرگ و 1+5 به مراکز نظامی باز شود و دانشمندان هسته ای بازجویی شوند چه فاجعه ای به بار می آید.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سپس با انتقاد از برخی افراد که در ظاهر دم از ولایت فقیه می زنند و جلوی رهبری تا کمر خم می شوند، ولی در اصل به فکر منافع خودشان هستند؛ به حضور همیشگی مردم در صحنه اشاره کرد و افزود: همین مردم نصرآباد و محمد آباد و دیگر جاها هستند که تا پای جان برای دفاع از کیان اسلامی و رهبری ایستاده اند و صبور و مقاوم هستند که این خود مصداق عمل صالح و دعوت به صبر است و این رسالت بزرگی برای همه مسوولان در سطوح مختلف و اقشار مختلف مردم ایجاد می کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت؛ از برخی افرادی که حل همه مشکلات کشور از جمله آب خوردن را به برداشته شدن تحرم ها گره می زنند، انتقاد کرد و آن را نوعی جوسازی دانست و گفت: این صحیح نیست که همه چیز را به تحریم نسبت بدهیم لیکن درست است که تحریم ها اثر داشته اما نه این قدر؛ کشور ما از اول انقلاب در تحریم بوده، 5 سال شدید ترین تحریم ها را تجربه کرده ایم و این با مشارکت مردم و حمایت از تولید داخل خیلی مشکلات قابل حل است.
سالک در پایان عرایض خود به پاره ای از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در رابطه با بخش جرقویه سفلی و شهر نصرآباد از جمله پیگیری جهت تصویب طرح و کلنگ زنی بند خاکی نصرآباد و همچنین پیشرفت 35 درصدی عملیات و پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و افتتاح به موقع این پروژه، طولانی شدن اجرای باند دوم جاده نصرآباد – محمد آباد و ضرورت تسریع در تکمیل این جاده، پیگیری برای ایجاد یک مجموعه تولیدی صنعتی و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.