سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:09 - یکشنبه 24 خرداد 1394

فارس نوشت:

جزئیات زمان اجرای حکم مهدی هاشمی

با توجه به قطعی شدن حکم دادگاه تجدید نظر برای مهدی هاشمی پرونده این آقازاده جنجالی به شعبه صادر کننده رأی بازمی‌گردد تا مقدمات و تشریفات اجرای حکم انجام شود.

به گزارش اصفهان شرق؛  سرانجام رسیدگی به پرونده بین‌المللی آقازاده جنجالی مهدی هاشمی به ایستگاه آخر رسید و با توجه به صدور حکم قطعی در دادگاه تجدید نظر سوال اصلی این روزها زمان اجرای حکم است.

از این رو به سراغ یکی از مسئولان دستگاه قضایی رفته و از وی درباره زمان اجرای حکم سوال کردیم که این فرد افزود: با توجه به قطعی شدن حکم در دادگاه تجدید نظر و ابلاغ آن به متهم پرونده وارد فاز جدیدی شده است.

وی افزود: براساس روال قانونی پرونده و حکم تأیید شده به دادگاه صادر کننده حکم بدوی بازگردانده می‌شود و در آنجا تشریفات مربوط به اجرای حکم انجام می‌شود.

این منبع آگاه گفت: دادگاه صادر کننده حکم بدوی براساس روال قانونی در مدت زمانی معین تشریفات ابلاغ‌های مربوط به پرونده را انجام داده و سپس پرونده را برای اجرای حکم به دادسرای اجرای احکام ارسال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دادسرای اجرای احکام با توجه به محتویات پرونده کارهای مربوط به اجرای حکم از قبیل رد مال و همچنین پرداخت جرائم را آغاز کرده و در همین راستا اجرای حکم حبس نیز انجام خواهد شد.

این فرد مطلع گفت: البته نمی‌توان برای اجرای این مراحل زمان‌بندی خاصی در نظر گرفت اما به طور معمول کارها باید بر روی روال و به ترتیب انجام شود.

منبع: فارس

یک نظر در مورد “جزئیات زمان اجرای حکم مهدی هاشمی”

  1. قاسم گفت:

    آقازاده که هیچ*************** دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.