سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:01 - شنبه 23 خرداد 1394

امام جمعه اصفهان:

مسئولان باید آب زاینده رود را ساماندهی کنند

امام جمعه اصفهان گفت: باید به مسئولان سفارش کرد رودخانه را ساماندهی کنند چرا که نیمی از آب در این بخش هدر می‌رود و در این زمینه باید کنترل و ساماندهی وجود داشته باشد تا این آب کم به دست خودمان به هدر نرود.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد اظهار کرد: در ایام دهه بهداشت و نکوداشت مساجد هستیم، مساجد خانه خدا روی زمین است و کسانی که به مسجد می‌روند زائر خداوند هستند.
وی تصریح کرد: باید در این زمینه کمر همت را بست و گرد و غبار را از مساجد پاک کنیم.
طباطبائی نژاد با اشاره به سالگرد تشکیل جهادسازندگی گفت: جهاد سازندگی کارهای بسیاری را در اوایل انقلاب انجام داده است که هم اکنون نیز جهادکشاورزی خدمات بسیاری را به کشاورزان ارائه می‌کند، امیدوارم کشاورزان ما به سمت آبیاری مکانیزه بروند، 75 درصد از منطقه ما منطقه کویری است و باید قدر و نعمت آب را بدانیم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: باید به مسئولان سفارش کرد رودخانه را ساماندهی کنند چرا که نیمی از آب در این بخش هدر می‌رود و در این زمینه باید کنترل و ساماندهی وجود داشته باشد تا این آب کم به دست خودمان به هدر نرود.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه عزیز را در پیش داریم و امیدوارم خداوند ما را بخشیده باشد تا بتوانیم وارد این ماه شویم و در ادامه نباید با گناه از این ماه بیرون برویم.
امام جمعه اصفهان گفت: از امام صادق (ع) نقل است بزرگ‌ترین جهاد با نفس روزه‌ گرفتن در گرما است و این روزه گرفتن‌ها نفس را قوی می‌کند، فرد روزه‌دار نباید هیچ یک از اعضای بدنش تخلف کند و روزه گرفتن تنها به نخوردن نیست و برای هر چیز اثری است و اثر روزه تقوا است.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با اشاره به جنایات آل‌سعود در یمن ادامه داد: این جنایت در این کشور ادامه دارد اما با وجود بمباران شدید یمن در اختیار انصارالله قرار گرفته و از 20  استان این کشور تنها یک استان است که در اختیار داعش است که آن هم مهم نیست.
وی افزود: تا به اینجای کار سعودی‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و بین آنها اختلاف افتاده است امیدوارم این خیانت سعودی‌ها سبب شکست و نابودی‌ آنها شود و امیدوارم حرمین از دست آل‌سعود نجات پیدا کند.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.