سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:00 - جمعه 22 خرداد 1394

امام جمعه موقت محمدآباد:

اگر شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنید زیر پای او له می شوید

حجت الاسلام کوهگرد گفت: آنهایی که امروز همه چیز حتی آب خوردن ملت را به تحریم ها ربط می دهند بدانند آب خوردن به سلام بر حسین (ع) وابسته است.

به گزارش اصفهان شرق: امام جمعه موقت شهر محمدآباد با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان گفت: طبق فرمایش پیامبر (ص) برکت، رحمت و مغفرت از صفات ماه مبارک رمضان است که همه انسان ها به دعوت خداوند وارد این ماه می شوند.

حجت الاسلام کوهگرد مذاکرات هسته ای و اعلام خطوط قرمز توسط رهبر انقلاب را متذکر شد و افزود: در کشور ما افرادی هستند که ساز خود را می زنند.

خطیب نماز جمعه محمدآباد اظهار کرد: برخی که ادعای ولایتمداری دارند در پازل دشمن حرکت می کنند و این در حالی است که سخنان رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی جای هیچ ابهامی باقی نگذاشت.

وی با توجه به اینکه اگر شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنید زیر پای آمریکا له می شوید، گفت: آنهایی که امروز همه چیز حتی آب خوردن ملت را به تحریم ها ربط می دهند بدانند آب خوردن به سلام بر حسین (ع) وابسته است.

حجت الاسلام کوهگرد پروتکل الحاقی را از نکاتی عنوان کرد که دشمن به واسطه آن می تواند دسترسی به تسهیلات نظامی پیدا کرده و از دست ما خارج کند.

وی در پایان متذکر شد: امروزه بحث مذاکرات این است که یک نگاهی به دیدگاه امام و رهبر کرده زیرا تمام نکات در سخنرانی های اخیر آقا مطرح شده است و انشالله خداوند به همه بصیرت داده و عاقبت همه ما را بخیر کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.