سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:53 - جمعه 22 خرداد 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

دامداران از مجرای قانونی پیگیر حق خود باشند/ همه مشکلات با رفع تحریم حل نخواهد شد

شامحمدی گفت: منابع طبیعی پیگیر حقوق دامداران و مرتع داران باشد تا زیانی به آنها وارد نشود.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه شهر ورزنه گفت: تصور اینکه همه مشکلات با رفع تحریم ها برداشته شود تصوری اشتباه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی وپرهیزگاری، اظهار کرد: رعایت تقوی یعنی حفظ انسان از بدی و خطرات و این امر در سفارش پیامبر(ص) خطاب به معاذ عنوان شد.
وی با توجه به ویژگی های مسلمان واقعی افزود: باید راستگویی را نسبت به خدا، مردم و خود حفظ کرده و چشم امید نبستن به غیر از خدا راستگویی دربرابرخداوند متعال است، همچین مسلمان واقعی پایبند به وفای به عهد و امانت داری می باشد.
امام جمعه شهر ورزنه در فرازی دیگر از خطبه ها به ماه رمضان و توفیق درک این ماه در ارتباط با خداوند متعال اشاره و گفت: انسان باید با تلاشی که درماه مبارک رمضان انجام می دهد خود را به مرتبه عالی عبودیت برساند که همانا درس ماه مبارک برای مسلمانان مبارزه بانفس و صبر است.

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای بیان کرد: خداوند متعال در قرآن شریف به پیامبر اسلام می فرماید: یهود ونصاری از تو راضی نمی شوند مگر اینکه از آنها پیروی نمایید و ملت ایران طبق فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد به تیم مذاکره کننده عمل خواهند کرد ولیکن باید مواظب باشند که با طولانی شدن روند مذاکرات فریب دشمن رانخورده و بر دفاع از منافع ایران و ملت مسلمان این کشور اسلامی پایداری و استقامت ورزند.
شامحمدی با اشاره به اینکه نباید رفع همه مشکلات را در سایه برداشته شدن تحریم ها بدانیم اظهار کرد: مسئولین نباید برطرف شدن تمام مشکلات را وابسته به رفع تحریم بدانند و این تصور که اگر تحریم ها برداشته شود همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی آن برطرف می شود تصوری اشتباه است بلکه باید به ظرفیت ها، منابع و نیروی انسانی کشور توجه ویژه و تکیه کرد.
وی با توجه به برگزاری آزمون سراسری در شهر ورزنه از دست اندرکاران برگزاری این ازمون تشکر کرد.
خطیب نماز جمعه شهر ورزنه به جلسه مسئولین و معتمدین منطقه بن رود با معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اشاره و متذکر شد: امید آن داریم که با توجه به مشکلات منطقه بن رود و اشراف مسئولین بر مشکلات در رفع آن تلاش گسترده ای را انجام شود.
وی درپایان با توجه به مشکلاتی که در اجرای خط دوم راه آهن برای مرتعداران و دامداران به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: دامداران و مرتعداران عزیز از مجرای قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشند و مسئولین منابع طبیعی پیگیر حق وحقوق آنها باشند که خدای ناکرده حق شان ضایع نگردد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.