سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:16 - شنبه 09 آذر 1392

دم خروس تروریست‌ها ازمن‌وتو بیرون زد

شبکه بهایی «من و تو» که با پول رژیم صهیونیستی و از انگلیس پخش می‌شود به حمایت تمام‌قد از تروریست‌های سوریه پرداخت.

image23503

به گزارش اصفهان شرق، ارتباط تنگاتنگ شبکه‌های ماهواره‌ای با گروهک‌های تروریستی امری است که بارها و بارها به آن در رسانه‌های مختلف اشاره شده و جای هیچ انکاری را نیز برای گردانندگان این به اصطلاح رسانه‌ها باقی نگذاشته است. اگرچه رسانه‌هایی چون رادیو فردا پس از بر ملا شدن ارتباطشان با تروریست‌های “جیش‌القتل” تلاش مذبوحانه‌ای کردند تا این موضوع را انکار کنند اما از این کار خود نه تنها سودی نبردند بلکه در بین افکار عمومی مفتضح‌تر گردیدند.

تلویزیون «من وتو» که با پول بهاییان و رژیم اشغالگر قدس و در انگلیس فعالیت می‌کند و در فضای رسانه‌ای به خواهر خوانده بی‌بی‌سی فارسی معروف است در آخرین اقدام انتحاری خود دست به پخش مستندی درباره سوریه زد و طی آن به سراغ تروریست‌هایی رفت که مدتی است مردم بی‌گناه و مظلوم سوریه را به شهادت رسانده و سپس قلب آنان را از سینه درآورده و به دندان می‌کشند. «من و تو» که پیش از این نیز به حمایت تمام‌قد از گروهک‌های تروریستی تندر شاخه نظامی انجمن پادشاهی، منافقین و خلق عرب پرداخته بود، اکنون با حمایت از تروریست‌های سوریه ضمن باز کردن فاز جدیدی از پشتیبانی و حمایت از تروریست‌ها بار دیگر به خوبی از ارتباط تنگاتنگ خود با سرویس‌های جاسوسی و امنیتی استکبار پرده برداشت.

این اقدام «من و تو» یک مسأله را به خوبی برای هر مخاطب هوشمندی روشن کرد و آن اینکه پشتیبانان اطلاعاتی، تسلیحاتی و مالی تروریست‌های وحشی در سوریه و شبکه‌های ماهواره‌ای کسی به جز مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل نبوده و نیست. شبکه‌های ماهواره‌ای نیز بر خلاف ادعای دروغ خود هیچ استقلالی از خود نداشته و ندارند چرا که به سفارش اربابان خود مستندها و فیلم‌های سفارشی ساخته و به روی آنتن می‌برند.

برای مثال «من و تو» در این مستند به سراغ یکی از تروریست‌های سوریه با عنوان “برهان غلیون” می‌رود. از نکات مهم در رزومه شخصیتی غلیون اهانت وی به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است، بر اساس صورتجلسه کمیته تحقیق دانشگاه دمشق وی در برابر تعدادی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه به پیامبر اسلام(ص) اهانت کرده است.

مسئله‌ای که باعث تشکیل کمیته تحقیقی و اخراج وی از دانشگاه شد. از لطایف روزگار هم این است که «من و تو» این تروریست لمپن اهانت‌کننده به پیامبر اعظم(ص) را متفکر سوری می‌نامد.
این شبکه که در آغاز راه‌اندازی توسط عمال رژیم صهیونیستی کار ویژه خود را پخش برنامه‌های با محتواهای سرگرمی(Entertainment) قرار داده بود ولی رفته رفته بیشتر ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را به نمایش گذاشت. این شبکه در اوج خفت با پخش مستندهایی درباره پهلوی اول و دوم تلاش کرد تا علاوه بر تطهیر آنان در افکار ایرانیان خصوصاً نسل جوان که دوران رژیم ستم‌شاهی را درک نکرده‌اند، از آنان اسطوره‌هایی فراموش‌نشدنی بسازد.

449104_381

خاطر نشان می‌شود این شبکه در راستای برنامه‌های ضد دینی و ضد اسلامی خود در دهه اول محرم امسال که مردم ایران اسلامی سراسر غرق در ماتم و عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند، اقدام به پخش برنامه غیر اخلاقی و منافی عفت انتخاب دختر شایسته نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.