سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 13:11 - پنجشنبه 21 خرداد 1394

مدیر موسسه نغمه مهربان بهار:

یادگیری مهارت های زندگی راهی به سوی زندگی موفق است

کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی و همچنین مهارت های زندگی با همت شهرداری زیار برگزار شد.

مدیر موسسه نغمه مهربان بهار در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به برگزاری کلاس های آسیب های اجتماعی در شهر زیار گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها کمک و مساعدت به مردم و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و تامین سلامت و روان مردم می باشد.
وی اظهار کرد: این کارگاه ها که ویژه خواهران می باشد برنامه های لازم در زمینه مهارت های زندگی و آمادگی پیش از ازدواج خانواده، تربیت فرزند و روش صحیح ایجاد رابطه بین خانواده را آموزش می دهد.
مریم کاظم زاده افزود: آموزش مهارت های زندگی به ما کمک می کنند در موقعیت های گوناگون، عاقلانه و درست رفتار کنیم؛ به طوری که با خود و دیگران سازگارانه ارتباط برقرار کرده و بدون استفاده از خشونت بتوانیم مسایل پیش آمده را حل نماییم و ضمن به دست آوردن موفقیت در زندگی، احساس شادمانی داشته باشیم.
وی نقش مشاوره امروزه در زندگی را مهم عنوان و گفت: اگر هر شخصی یا خانواده ای به این موضوع اهمیت دهد قطعا انسان موفقی خواهد بود.
مدیر موسسه نغمه مهربان بهار آموزش های خودشناسی، خود مراقبتی، برقراری ارتباط صحیح همسران و حتی فرزندان و همچنین مدیریت هیجان را از آموزش های اساسی در این دوره از کلاس ها عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار تصریح کرد: همکاری ارگانهایی مانند شهرداری، بهزیستی و بسیج می تواند نقش بسیار مهمی در مستحکم شدن بنیان خانواده ها داشته باشد.

کاظم زاده در پایان خاطر نشان کرد: این موسسه به صورت عام المنفعه اداره می شود و آمادگی دارد تا در کیله شهر ها و روستا های اصراف به مردم خدمت کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.