سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:02 - سه شنبه 19 خرداد 1394

آخرین جزئیات از آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز منابع و جداول آزمون استخدامی را با سازمان مدیریت نهایی نکردیم، گفت: تابستان امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق ؛ به نقل از راه دانا، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص برخی اخبار مبنی بر احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ماه، اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب 5 هزار نفر در این وزارتخانه تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «فراخوان آزمون چه زمانی اعلام می‌شود؟»، افزود: باید منابع و جداول را با سازمان مدیریت نهایی کنیم و نمی‌دانیم چه زمانی به ما اطلاع می‌دهند.

فانی تصریح کرد: به محض نهایی شدن جداول و منابع آزمون با سازمان مدیریت، فراخوان آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند.

به گزارش فارس، اواخر سال گذشته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اخذ موافقت برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه خبر داد.

مقرر شده بود که فراخوان این آزمون اواسط فروردین امسال اعلام شود که تا کنون اعلام نشده است؛ ضمن اینکه زمان برگزاری این آزمون نیز مرداد ماه پیش‌بینی شده بود که در این خصوص نیز، احتمال برگزاری این آزمون در آبان به دلیل اجبار در فاصله ۶ ماهه میان آزمون‌های استخدام‌های دولتی مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.