سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - سه شنبه 19 خرداد 1394

به مناسبت ماه مبارک رمضان:

پخش «تنهایی لیلا» ماه رمضان از آی‌فیلم/ «بزنگاه» و «انقلاب زیبا» از فردا روی آنتن

مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود.

به گزارش اصفهان شرق؛ شبکه تلویزیونی «آی فیلم» مجموعه «تنهایی لیلا» را برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید کرده است.

بنا بر این گزارش، این سریال تلویزیونی هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب بعد از اذان مغرب به روی آنتن می‌رود. مجموعه «تنهایی لیلا» که فقط از آی فیلم پخش خواهد شد، روز بعد، بعد از اذان صبح و همچنین 12:30 روز بعد تکرار خواهد شد.

«تنهایی لیلا» که همزمان به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای مخاطبان داخلی و خارج از کشور پخش شود، با بازی مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و… با حضور: سام قریبیان و اندیشه فولادوند به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی تولید می‌شود.

به گزارش فارس، سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران نیز مجموعه دیگری است که از فردا پخش آن در شبکه آی فیلم آغاز خواهد شد. این سریال هر شب ساعت 19:30 به روی انتن می‌رود و تکرار آن نیز به ترتیب 3:30 بامداد و 11:30 روز بعد خواهد بود.

مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی «رضا عطاران» برای پخش از شبکه سه سیما ساخته ‌شده است. این مجموعه تلویزیونی مانند سایر کارهای عطاران در قالب طنز ساخته شده و «ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. فیلمنامه سریال نیز توسط «محمد رضا آریان» نوشته شده است.

در این سریال بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید لولایی، علی صادقی، گیلدا رنجبران، غلامرضا نیکخواه، مرجانه گلچین، محمود بهرامی و سوسن پرور ایفای نقش می‌کنند. این سریال که در بستر طنز به تصویر کشیده خواهد شد، روایت‌گر خانواده‌ای است که پدرشان که از نانوایان قدیمی شهر است، فوت می‌کند و پس از آن بر سر ارث و میراث میان اعضاء خانواده اختلاف ایجاد می‌شود. در سریال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش یک معتاد بازی می‌کند که همسرش او و دخترش را به دلیل اعتیاد ترک کرده است.

سریال بزنگاه که برای اولین بار در رمضان سال 87 به روی آنتن رفت، به خاطر استفاده از برخی از الفاظ رکیک با واکنش‌های بسیاری روبرو شد که حالا آی فیلم با اعمال اصلاحات تصمیم گرفته سریال را پخش کند.

همچنین مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» اثر دیگری است که قرار است از فردا -سه شنبه 19 خردادماه- هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن برود. این سریال در ساعات 5:30 بامداد و 13:30 روز بعد تکرار خواهد شد.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، فریبا کوثری، مجید مظفری، علیرضا کمالی، شقایق فراهانی، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی،کیان محمدی،غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر و… در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرامی را سپری می‌کنند. طولی نمی کشد که بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی که سال ها قبل روی داده می‌شود. مسئله ای که خانواده ها را به مرز از هم پاشیدگی می رساند. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

سریال دیگری که شبکه آی فیلم برای پخش در نظر گرفته، مجموعه «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی است. این سریال که در 2 سری ساخته شده، به صورت تلفیقی و در قالب قسمت‌های 90 دقیقه‌ای در 30 تا 35 قسمت روانه آنتن خواهد شد.

این سریال ملودرام که به دلیل استقبال بالای مخاطبان عرب زبان در دستور کار قرار گرفته، هر شب ساعت 23:30به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز 7:30 و 15:30 روز بعد به روی آنتن می‌رود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.