سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:42 - شنبه 09 آذر 1392

“ذبح‌شرعی‌الاغ‌توسط‌تکفیری‌ها+عکس

وقتی جرات کردم و به شوخی گفتم شما هم گوشت حرام خورده اید، با حالتی مطمئن و جدی پاسخ داد “نه، ما آن را به صورت شرعی ذبح کردیم” و برای این که استدلالش را محکمتر کند، اضافه کرد که گروه شیخ سالم منیع که در مجاور ما هستند “سه هفته قبل دو سگ را ذبح کردند.”

448629_940

به گزارش اصفهان شرق: گروه های تکفیری که پس از پیشروی های هدفمند ارتش سوریه محاصره شده و نمی توانند سلاح، مهمات و کالاهای اهدایی کشورهای حامی خود را دریافت کنند، به جان احشام و حیوانات روستاییان بی نوا افتاده اند و از خیر الاغ ها و سگ ها نیز نمی گذرند. آنها الاغ و سگ را ذبح می کنند تا به گوشت حلال برسند.

448629_940

یک خبرنگار عرب آمریکایی که مدتی را در میان یکی از این گروه ها سپری کرده، در گزارشی که در صفحه تویتر خود قرار داد، نوشته است: آنها به گمان این که در بدن ما گوشت های حرام، مانند گوشت خوک یا شراب وجود دارد، با ما دست نمی دهند، یا اینکه به اکراه این کار را می کنند. با این وجود وقتی جرات کردم و به شوخی گفتم شما هم گوشت حرام خورده اید، با حالتی مطمئن و جدی پاسخ داد “نه، ما آن را به صورت شرعی ذبح کردیم” و برای این که استدلالش را محکمتر کند، اضافه کرد که گروه شیخ سالم منیع که در مجاور ما هستند “سه هفته قبل دو سگ را ذبح کردند.”

این خبرنگار می افزاید: خوشبختانه من به اندازه آنها شیفته گوشت تازه نیستم و غذاهای بسته بندی شده و کنسروها کافی است.

منبع: دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.