سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:15 - یکشنبه 17 خرداد 1394

مدیر عامل اتحادیه مرغداری

قیمت مرغ در ماه رمضان افزایش می‌یابد/قیمت مرغ به 8500 هم می رسد

مدیر عامل اتحادیه مرغداری گفت: با توجه به نزدیکی ماه رمضان قیمت هم مرغ افزایش خواهد یافت و احتمالا مرغ در ماه رمضان با توجه به شرایط بازار به 8500 هم برسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از راه دانا،عباس رحمانی مدیر عامل اتحادیه مرغداری در خصوص احتمال افزایش قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط بازار باید گفت قیمت تمام شده برای مرغ باعث ضرر و زیان است.

 

وی  در ادامه افزود: وزیر بازرگانی هم چندی پیش عنوان کردند که مرغ به قیمت واقعی خودش برگشته است اما متاسفانه آقایان آن را کنترل نکردند تا به همان روال سابق مرغ در بازار عرضه شود.

 

مدیر عامل اتحادیه مرغداری تصریح کرد: در حال حاضر قیمت سیب زمینی و پیاز از قیمت مرغ بیشتر است؛ متاسفانه مرغداران با این شرایط ضرر سنگینی را می پردازند، قطعا مردم هم با این وضعیت دچار استرس شده اند یک روز

قیمت مرغ 8000 تومان است یک روز 6000 تومان واقعا معلوم نیست که چه وضعیتی در آینده پیش خواهد امد.

 

رحمانی با انتقاد از عملکرد دولت تاکید کرد: متاسفانه دولت فقط یاد گرفته است بگوید که عرضه و تقاضا؛ اگر عرضه زیاد شود تقاضا کم است پس تولید کننده باید چه کاری انجام دهد واقعا با این شرایط در ادامه راه دچار مشکل می شویم.

 

وی در پایان با اشاره به افزایش قیمت مرغ خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه رمضان قیمت مرغ افزایش خواهد یافت و احتمالا مرغ در ماه رمضان با توجه به شرایط بازار به 8500 هم برسد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.