سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:06 - جمعه 15 خرداد 1394

استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم سجزی:

تدابیر رهبر انقلاب اهداف شوم فتنه گران را باطل کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف دشمن از بین بردن وحدت بود که مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی دشمن به شکست جدید مواجه شد.

به گزارش اصفهان شرق: اجتماع مردمی گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) با حضور هیئت های مذهبی شهر سجزی با شور و نوای وصف نشدنی برگزار شد.
حجت الاسلام نیلفروشان رهبری را از نعمت های الهی عنوان و اظهار کرد: یکی از نعمت های بزرگ خداوند نعمت رهبری الهی است که ضامن آرامش همه ملت می باشد.
استاد حوزه و دانشگاه با ذکر مثالی به اهمیت جایگاه ولایت فقیه اشاره و گفت: ضمانت آرامش در هواپیمای مسافربری خلبان است و این در حالی است که خلبان این انقلاب مقام معظم رهبری میباشد که با تدابیرشان در فتنه ها بخصوص فتنه ۸۸ این انقلاب را هدایت کردند.

775757
وی در ادامه از اثرات ماهواره بر سبک زندگی اسلامی سخن گفت و از اسلام ناب محمدی به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در کشور به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی و رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری اشاره کرد.
نیلفروشان با ذکر شعار سال 94 به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: هدف دشمن در این برهه از زمان از بین بردن وحدت بود که مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی دشمن به شکست جدید مواجه شد.
وی در پایان اشاره به سبک زندگی اسلامی امام و ساده زیستی ایشان اشاره و متذکر شد: مسئولان باید از زندگی امام درس بگیرند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “تدابیر رهبر انقلاب اهداف شوم فتنه گران را باطل کرد”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    تصویر درج شده مربوط به آقای فولادگر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.