سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 15:55 - جمعه 15 خرداد 1394

امام جمعه موقت شهر هرند:

سرداران دیپلماسی هسته ای چطور اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای را خواهند داد

امام جمعه هرند با توجه به گرانی اخیر بنزین متذکر شد: گران شدن بنزین که باعث بعضی ازشایعات در کشور شد اگر با تدبیر و برنامه انجام می گرفت بهتر بود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرنگار روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نیکو کلام امام جمعه موقت هرند در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند طی سخنانی گفت: ماه شعبان به نیمه رسیده است و خوشا به حال کسانی که خود را آماده میکنند برای ماه تقوا و ماه میهمانی خدا.

ایشان اظهار کرد: تنها تحمل گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان ملاک روزه گرفتن نیست و روزه دار واقعی کسی است که سکوت کند و دنبال حرف های بیهوده و زیاد نرود که این صحبتها خود منشا غیبت و تهمت است.

خطیب جمعه هرند با اشاره به سالروز پانزده خرداد خاطر نشان کرد: عده زیادی از طلاب و مردم در این روز به دست نیروهای شاه به شهادت رسیدند که امام خمینی (ره ) این روز را برای همیشه در تاریخ عزای عمومی اعلام نمود.

نیکوکلام در خطبه دوم خود با اشاره به مناسبت ها ی هفته تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی شخصیتی بود که هیچگونه ترس و هراسی از هیچ کس نداشت و تنها به بخدا تکیه کرده بود و توانست این کشور از دست شاه خائن پس بگیرد و پرچم اسلام را در سرزمین ایران بالا ببرد.

امام جمعه هرند اظهار کرد: سرداران دیپلماسی هسته ای کشور چطور اجازه میدهند که امریکا از دانشمندان هسته ای ما بازجویی کنند.

وی گفت: کسانی که نمی گذارند مسئله تورم در کشور حل شود از امریکا بدتر هستند.

امام جمعه هرند با توجه به گرانی اخیر بنزین متذکر شد: گران شدن بنزین که باعث بعضی ازشایعات در کشور شد اگر با تدبیر و برنامه انجام می گرفت بهتر بود.

نیکوکلام در قسمتی از سخنان خود بیان نمود که حل مشکلات در کشور باتدبیر واقعی انجام خواهد شد نه با مذاکره با امریکا.

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید به توصیه های وسخنان گوهر بار مقام معظم رهبری گوش فرا داده و کمتر به امریکا بهاء و روی خوش نشان دهند و بدانند که حل مشکل در داخل مملکت است.

نیکو کلام گفت: همین امریکا و اسرائیل که ادعای بسیار دارند، در جنگ 33روزه لبنان در مقابل یک سوم از نیروها لبنان جنگیدند و شکست خوردند.

همچنین در پایان نماز جمعه به مناسبت رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروزشهدای پانزده خرداد مداح اهل بیت حسین کنعانی به مدیحه سرای پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.