سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:25 - جمعه 15 خرداد 1394

امام جمعه شهر محمدآباد:

مسئولان به جای حاشیه پردازی ها به اهداف کلان جامعه توجه کنند

امام جمعه شهر محمدآباد گفت: دولت و مجلس باید از حاشیه کاری پرهیز کنند و به اهداف کلان که یکی از آنها اقتصاد مقاومتی است توجه داشته باشند که امیدواریم همۀ اینها زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، حجت الاسلام هاشمی در خطبه ی نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوا الهی به بحث هفته های گذشته در خصوص علاج رذیله ریا، اظهار کرد: اگر انسان بفهمد که همه کارها بدست خداست برای به دست اوردن دنیا و اخرت به سوی خدا خواهد رفت.
امام جمعه محمد اباد با اشاره به مناجات شعبانیه و ثواب این دعا، افزود: اگر کسی به واسطه خداوند شناخته شود مجهول نبوده و هرگز خوار و ذلیل نخواهد شد.

وی در این خصوص ادامه داد: کسی که به خدا تکیه کند از گزند حوادث در امان است و عزت واقعی نزد خداست.

هاشمی با توجه به مناسبت های این هفته از میلاد امام زمان(عج) تا رحلت امام خمینی و قیام 15 خرداد گفت: شعار حضرت امام اسلام و احیای آن و ایجاد حکومت اسلامی بود و در تمامی بیانات و پیام های خود به اصل مهم اسلام و در خط بودن اسلام اشاره می کردند.

وی با توجه به اسلامی بودن راه امام تصریح کرد: امام در دوران مبارزات خود می فرمود اسلام در خطر است و مردم نیز براساس اعتماد به روحانیت بالاخص حضرت امام خمینی(ره) در صحنه آمدند و بعد از انقلاب هم تمامی همّ و غم امام احیاء اسلام و اجرای احکام اسلامی بود البته عدالت اجتماعی و مسائل اقتصادی و سیاسی نیز از اهداف مهم حضرت امام خمینی عنوان می شد.

امام جمعه محمد آباد با توجه به ادامه دادن مسیر ولایت فقیه و سربلندی در این راه اذعان کرد: در زمان جنگ نیز مردم به ندای امام برای حفظ اسلام و نابودی کفر لبیک گفتند و مسئولین نظام و قوای سه گانه موظفند امروزه همان مسیر امام را ادامه دهند که این مسئله با اطاعت از ولی فقیه زمان و رهبر بزرگوار انقلاب حضرت امام خامنه ای محقق میشود.

وی تاکید کرد: چنانچه مسئولین و مردم راه امام و رهبری عظیم الشان را گم کنند سیلی و شکست می خورند.

هاشمی هدف امام و رهبری معظم انقلاب را ایجاد تمدن اسلامی دانست و عنوان کرد: برای رسیدن به هدف مهم ایجاد تمدن اسلامی باید ابتدا به مشکلات داخلی توجه و برنامه ریزی و تکیه به توان داخلی رسیدن به ایجاد تمدن اسلامی را میسر کنند.

وی با ذکر این مطلب که مبادا برای برطرف کردن موقتی مشکلات اقتصادی آن هدف کلی را فراموش کرد و به آرمانهای امام و شهداء و تدابیر امام خامنه ای بی توجهی شود، متذکر شد: دولت و مجلس باید از حاشیه کاری پرهیز کنند و به اهداف کلان که یکی از آنها اقتصاد مقاومتی است توجه داشته باشند که امیدواریم همۀ اینها زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.