سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:48 - جمعه 15 خرداد 1394

امام جمعه ورزنه:

مسئولان به رفع تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه همت گمارند/ 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه شهر ورزنه گفت: مسئولان در رفع مشکلات مردم تلاش گستره انجام دهند چرا که مردم ولی نعمت های ماهستند و خدمت به این مردم از بهترین عبادت ها است.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل شامحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری، به انتظار و زمینه سازی فرج و ظهور امام زمان(عج) اشاره و اظهار داشت: انتظار فرج امام زمان(عج) به دو گونه عالمانه و جاهلانه است و اینکه جمعی از مردم بدون هیچ تلاش و حرکتی منتظر ظهور امام زمان (عج)هستند و معتقدند شخصی از غیب می آید و جهان را پر از عدل و داد می کند.

امام جمعه شهر ورزنه با توجه به این مطلب که ظهور بدون حرکت و تلاش برای صالح کردن جامعه میسر نخواهد شد، افزود:  شرط اصلی ظهور انتظار عالمانه است که در آمادگی جامعه و اینکه چه میزان خود و جامعه آماده ظهور شده ایم تداعی می یابد.
وی در ادامه بیان کرد: امام زمان(عج) را باید به حقیقت کلمه بشناسیم و بهترین منبع شناخت ایشان زیارت جامعه کبیره است که امام هادی(ع) می فرمایند: ای امام زمان به واسطه شما کارها را خداوند متعال شروع می کند و ختم می نماید بر بندگان باران می فرستد و آسمان بر زمین فرو نمی ریزید و به یمن وجود اوست که همه موجودات روزی می خورند این شناخت در یک کلمه است که خداوند به واسطه حجت خود بر روی زمین کارها را انجام می دهد وگرنه اگر امام زمان وجودنداشت زمین اهلش را فرو می برد.
حجت الاسلام شامحمدی در خطبه دوم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: شرط تشیع این است که ما امام زمانمان را بشناسیم و ظهور وقتی تحقق پیدا خواهد کرد که جامعه استیصال و درمانده شود.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام(ره) تصریح کرد: رهبری در سخنرانی خود به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) به چند ویژگی ایشان اشاره کردند که یکی از آنها عدالت محوری و رفع تبعیض و اختلاف طبقاتی بود که باید مسئولین به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند و در رفع مشکلات مردم تلاش گستره انجام دهند چرا که مردم ولی نعمت های ماهستند و خدمت به این مردم از بهترین عبادت ها است.
امام جمعه شهر ورزنه در ادامه گفت: یکی دیگر از اصول امام از منظر رهبر معظم انقلاب  وحدت ملی است که امروز بحمدالله به برکت وجود علماء و روحانیون وحدت بسیارخوبی بین مردم و مسئولین وجود دارد که باید این وحدت رویه حفظ شود.
وی با اشاره به قیام مردم در 15خرداد سال42 افزود: مردم در اعتراض به بازداشت حضرت امام خمینی(ره) به خیابان ها ریختند که رژیم طاغوت باحمله به مردم بی دفاع آنها را به خاک وخون کشیدند که این نقطه شروع و عطف به وجود آمدن نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران شد.
حجت الاسلام شامحمدی در پایان به روز جهانی محیط زیست اشاره و بیان داشت: باید به محیط زندگی خود اهمیت داده و در حفظ و نگهداری آن هم تلاش کنیم.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مسئولان به رفع تبعیض و اختلاف طبقاتی در جامعه همت گمارند/ 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران بود”

  1. فرهنگی گفت:

    واقعا تحسین میکنم سخن وری اقای شامحمدی را شاید به جد بگوییم این اولین باری است که مسولی از ورزنه میره و جایگزین ان فردی قوی تر معرفی شده است انشالله که ا یشان بتوانند در ادامه راه موفق باشند

  2. یوسفیان ورزنه گفت:

    انشاالله حاج آقا شامحمدی منشاء خیر وبرکت خواهند شد برای شهر ورزنه….

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.