اصفهان شرق

رویکرد مدیریت جدید ارشاد اصفهان، تغییرات گسترده نیست

کدخبر: 64681
1394/03/15 در ساعت 09:10

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به رویکرد جدید اداره‌کل ارشاد، استان آیا عزل و نصب و تغییرات خاصی در سطح استان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بنده اعتقادی به این کار نداشته و معتقد هستم زمانی که یک حرکتی در حال آغاز است، در این حرکت همه همراه می‌شوند و غالبا 80 درصد این افراد، همراه می‌شوند.

وی افزود: شاید در این میان برخی افراد موضع خاصی داشته باشند یا اینکه همت لازم را برای این همراهی نداشته باشند ولی اینگونه افراد کم هستند و به طور غالب تیم، همراه است و امیدوار هستیم از این همراهی در حوزه‌های مختلف به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: ممکن است که در این راستا برخی افراد را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم ولی نگاهمان یک نگاه با عشق به تمام آحاد جامعه و تمام کسانی که در مجموعه خودمان حضور دارند، وجود دارد.

وی افزود: این مجموعه را از بیخ و بن متعلق به خودمان و خود را متعلق به این مجموعه می‌دانیم اگر چه قبلا ارشادی نبوده‌ام ولی معتقد هستم که با یکدیگر نهادهای همسو بوده و درصد هستیم حداکثر استفاده را از ظرفیت موجود داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ارزانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به رویکرد جدید اداره‌کل ارشاد استان آیا خبرنگاران امیدوار به تغییر در روند بیمه و صدور کارت خبرنگاری باشند، خاطرنشان کرد: بنده به این امر بسیار معتقد هستم و تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن این موضوع به کار می‌بندم و در این راستا هر کاری که بتوانم، انجام می‌دهم.