اصفهان شرق

رییس جمهور نباید در گزارش ۱۰۰ روزه دولت قبل را نقد می کرد

کدخبر: 6465
1392/09/08 در ساعت 16:26

1111111

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: : نماز جمعه این هفته شهر نصر آباد جرقویه به امامت حجت الاسلام علیرضا فرهنگ برگزار شد.

وی در خطبه های این هفته به شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: امام سجاد(ع) به عوامل نجات مومن و بهشتی کردن افراد اشاره و فرمودند: سه عامل در بهشتی کردن مومنان نقش مهمی دارد و آن عبارت است از:
۱٫    زبان را از گناهان حفظ و غیبت برادر مومن را نکنیم.
۲٫     مشغول کردن خود به آن چیزی که نفع دنیا و آخرت را در پی دارد.
۳٫     گریه ها را به روی خطا و گناهان زیاد کنیم زیرا سلاح مومن گریه کردن در برابر شیطان است.

امام جمعه در ادامه گفت: درسهای امام سجاد(ع)  به ما نشان می دهد که در برابر ظلم و ستم مستکبرین سا کت ننشینیم همانطور که امام سجاد بعد از واقعه کربلا چنین کرد.

حجت ااسلام فرهنگ در ادامه به گزارش ۱۰۰روزه رییس جمهور از رسانه ملی اشاره و گفت: از دولت به خاطر رو در رو بودن با مردم در این طرح تشکر می کنیم. شعار این دولت تدبیر و امید واعتدال است و گزارش ۱۰۰روزه که ایشان ادامه دادند نباید دولت قبل را در مقابل رسا نه های دیگر به نقد می کشید. همانطور که رهبر انقلاب گفتند: که دولت قبل شعارهای نظام را زنده کرد.

وی در ادامه به برنامه های فرهنگی رییس جمهور اشاره و گفت: رییس جمهور در سخنان خود بیان نمود: ما از بخش فرهنگی دفاع می کنیم اما مداخله در بخش فر هنگی نخواهیم کرد، انتظار ما از رییس جمهور در برابر عدم مداخله در بخش فرهنگی این چنین نیست. مادیت مهم است ولی معنویت انسان مهمتر از مادیت می باشد.

وی تصریح کرد: مادیت ابزاری است برای آرامش مردم و آرامش مردم در پرتوی تقویت ایمانشان می باشد.

امام جمعه به توافق ایران در مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: از وزیر امور خارجه و همکاران تشکر میکنیم، توافق هسته ای ایران نتیجه پایداری مقاومت در دولت های گذشته، شهادت شهدای هسته ای ایران، هدایت امام خامنه ای و پایداری ملت بود.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در فرازی دیگر به گناهان و فتنه های آخر زمان اشاره کرد و گفت: گناهان در طول زمان و با توجه به شرایط متفاوت است در گذشته فرهنگ و رسوم  هر منطقه با توجه به همان منطقه مشخص می شد. اما امروز با توجه به گسترش رسانه ها گفت: در این زمان با توجه به رسانه هایی از قبیل ماهواره و اینترنت ارتباط فرهنگ جوامع به جوامع دیگر به آسانی صورت می گیرد و در این راستا برخی رفتارهای غلط از کشورها و جوامع غربی به کشور ما وارد می شود.

در این باره رسا نه ها با ترویج بی بند وباری و دخالت در مال با کسب روزی حرام از طریق ترویج ربا و ربا خواری دخالت می کنند و می بایست به آن توجه کرد.