سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 21:17 - چهارشنبه 13 خرداد 1394

همزمان با شب 14 خرداد انجام شد:

اعزام 1350 نفر از شرق اصفهان به مرقد امام خمینی(ره)

مسئول اردویی ناحیه بسیج امام علی(ع) از اعزام بیش از 1000 نفر از آحاد مردم شرق اصفهان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، یا اشاره به استقبال بالای مردم منطقه شرق اصفهان در اعزام به مرقد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امسال به لطف خدا تعداد ۲6 دستگاه اتوبوس و 6 مینی بوس در مناطق شش گانه شرق اصفهان عازم سرزمین عشق و ارادت به ولایت می شوند تا با باورهای عالمانه امام خمینی(ره) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری تجدید میثاق ناگسستنی ببندند.

مسئول اردویی ناحیه بسیج امام علی(ع)با توجه به برنامه های فرهنگی- دینی بسیج در آستانه این سفر، گفت: بسته های فرهنگی حاوی بروشورهای زندگی امام خمینی(ره) و همچنین بسته های بهداشتی از جمله اقدامات فرهنگی این سفر است و زیارت مسجد مقدس جمکران در بین تعداد اندک زائران از دیگر برنامه ها عنوان می شود.

وی استکبار ستیزی در کلام امام را از جمله مواردی عنوان کرد که باید به جوانان تذکر داد و تصریح کرد: یاد و خاطره امام، ارائه افکار و اندیشه ولایت فقیه و استکبار ستیزی و عدم اعتماد به بیگانگان از اهداف اصلی پیوند نسل چهارم انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل عنوان می شود.

اعتماد به جوانان، تکیه به توان داخلی، اقتصاد مقاومتی و اعتماد به داشته های بومی و منطقه ای از دیگر اهدافی بود که مسئول اردویی ناحیه امام علی(ع) به آن اشاره کرد.

نصیری وصیت نامه امام خمینی(ره) را نسخه نجات بخش جامعه امروز دانست و افزود: امام خمینی در مواجه به بیگانگان درس بزرگی به همه جوامع داد و نسخه های نجات بخش سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی در وصیت نامه و اندیشه های امام راحل به خوبی مشهود است.

وی امام خامنه ای مدظله العالی را مروج اندیشه های امام خمینی در عصر حاضر نام برد و تاکید کرد: سخنان اندیشمندانه امام خامنه ای چراغ روشن مسیر حرکت مردم و مسئولان است.

گفتنی است امسال استقبال جوانان شرق اصفهان بیش از سهمیه اعزام بود و این عاملی مهم در حفظ آرمان های امام خمینی در بین جوانان حاضر است.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.