سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 19:32 - سه شنبه 12 خرداد 1394

پیام شهردار زیار:

ميلاد منجي عالم بشريت نويد بخش پايان شب انتظار مستضعفان جهان است

سید رسول داوودی شهردار شهر زیار در پیامی میلاد امام زمان را خدمت مردم شرق اصفهان تبریک گفت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از  روابط عمومی شهرداری زیار مهندس سید رسول داودی شهردار این شهر به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت مهدي (عج) پيامي بدين شرح صادر كرد:

هوالحق

زادروز دوازدهمين كوكب درخشان آسمان امامت و ولايت حضرت مهدي(عج) كه بحق منجي عالم بشريت بشمار مي آيد هم سرآغاز دوراني است كه عدالت دگرباره جان ميگيرد و حقيقت بارديگر با همه شكوه و شوكت خويش رخ نمايان مي سازد و هم مژده بخشان پايان شب انتظار مستضعفان جهان است اما حكايت حضور و ظهور و طلوع آن حضرت خود روايتي ديگر دارد چه ، اين دگرباره آمدن ((مكتبي)) است درس آموز و عبرت انگيز . مكتبي كه شرط ورودش عشق است و دلدادگي و دليل بالندگيش انتظار است و انتظار و انتظار. هرچند كه در مكتب شوريدگي آن حضرت انتظار نيز معنا و مفهومي ديگر دارد زيرا در اين مكتب انتظار نه در كنجي نشستن و دست بر روي دست گذاردن كه اوج حضور در جولانگاه است و در اين جولانگاه شور و غوغايي بپا كردن . شور و غوغايي لبالب از ايثار و گذشت و فدا. از خود گذر كردن و به خداي خويش نظر كردن از هرآنچه طعم دلبستگي دنيا دارد گذشتن و به هرآنچه عطر و بوي عقبا دارد دلبستن ، شجاعت را تفسير ، فدا را تعبير و پايداري تا رستگاري را هجي كردن است.

اينجانب ضمن عرض تبريك به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد آن حضرت از خداوندگار حكيم توفيق حضور در جولانگاه انتظار را براي خود و شمايان مسئلت مي نمايم.
سید رسول داودی شهردار زیار

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.