سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 08:51 - سه شنبه 12 خرداد 1394

آب زاینده‌رود زودتر از موعد بسته شد

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: بسته شدن آب زاینده رود در ۱۰ خرداد سبب می شود که باتوجه به اختصاص آب کشاورزی برای کشت بهاره به محصول دست پیدا نکنیم.

به گارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم, مجید منصوری با اشاره به بسته شدن آب زاینده رود در 10 خرداد ماه اظهار داشت: با توجه به اینکه آب برای کشت بهاره بوده، ای کاش این آب برای چند روز دیگر ادامه پیدا می کرد تا هم کشاورزان غرب و شرق اصفهان بتوانند محصولات خود را به ثمر برسانند.

وی افزود: بسته شدن آب زاینده رود در 10 خرداد سبب می شود که باتوجه به اختصاص آب کشاورزی برای کشت بهاره به محصول دست پیدا نکنیم و متاسفانه از این آب کشاورزی زودتر از موعد بسته شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اینکه خشکسالی هم چنان ادامه دارد و مشکلات زاینده رود رفع نشده، تصریح کرد: تونل کوهرنگ 3 نیازمند 400 میلیارد تومان بودجه بوده که در بودجه سال 94 تنها 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با تلاش نمایندگان اصفهان در مجلس موفق شدیم که برای این تونل در سال 94 ،70 میلیارد تومان بودجه تخصیص یابد.

وی پیرامون با بین اینکه مواضع تیم مذاکره‌کننده باید منطبق با مواضع مقام معظم رهبری باشد، گفت: بازدید از تاسیسات نظامی در کشورهای متخلف به صورت موردی رخ می دهد اما اینکه آن‌ها بخواهند به صورت دائم و مستمر از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند، خلاف عرف و قوانین بین المللی است و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.