سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 08:10 - سه شنبه 12 خرداد 1394

حرف جانبازان اصفهانی:

مشکلات اقتصادی را با جان و دل می پذیریم تا دشمن پا روی خون شهدا نگذارد

رحیم حق شناس جانباز هفتاد درصد اصفهانی گفت: حق مردم را از دشمن بدون زیر سوال بردن عزت باید گرفت.

به گزارش اصفهان شرق: به دنبال شرایط موجود در کشور و خبرهایی با موضوع مذاکرات و مسائل مرتبط آنچه از جایگاه ویژهای برخوردار است صحبت های روشن بینانه ی رهبر و مقتدای ما امام خامنه ای در دیدارهای مختلف با مسئولان و مردم است که راه را روشن و هدف را متوالی خواهد کرد.
جانبازان از جمله افرادی هستند که سالها قبل برای حفظ عزت و شرافت ایران اسلامی حضوری بدور از ریا و اجبار در میادین جنگ یافتند تا یک وجب از خاک ایران را به اجنبی ندهند و امروز زخم های سخت روزهای ترکش و انفجار را به جان می خرند تا نگاه ننگین دشمن به نقشه ی کشور نیفتد.

 

*****************************************

حضور خبرنگار اصفهان شرق در آسایشگاه شهید مطهری اصفهان و گفتگو با جانبازان بستری در این مکان قابل تامل بود و صحبت هایی در این دیدار مطرح شد که بوی ایستادگی و رنگ استقامت می داد.
عبدالعلی شریفی جانباز هفتاد درصد اصفهانی با اشاره به دستاوردهای نظامی، علمی پژوهشی کشور در دوران پس از انقلاب گفت: اگر کسی دلش به حال انقلاب می سوزد نباید به راحتی ارزش های به دست آمده توسط جوانان نخبه و دلسوزان انقلاب را از دست دهد بلکه باید نسبت به حفظ آن ثابت و پا بر جا باشند.
وی با اشاره به صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مکار بودن استکبار و عدم اعتماد به آنها تصریح کرد: مردم و دولتمردان باید هوشیار باشند تا فریب مکر استکبار را نخورند زیرا آنها به دنبال موفقیت کشور ما نبوده و نخواهند بود بلکه استکبار و هدفش عقب گرد ایران از دستاورد هایش می باشد.

0000
شریفی که معنویت دوران دفاع از کشور هنوز در صورت و کلامش موج می زد افزود: اگر ایران به عنوان هسته ای شناخته شود به راحتی الگوی کشور های آزاده دیگر خواهد شد و همه می بینند که ایران با وجود سی و شش سال از انقلاب نه تنها عقب نرفته بلکه روز به روز پیشرفت بر کشور سایه افکنده است و آمریکا می خواهد ایران پیشرقت نکند.
وی تاکید کرد: از دولتمردان می خواهیم مردم را محرم دانسته و با صراحت صحبت کنند و در مذاکرات با تمام وجود از استقلال کشور دفاع داشته باشند زیرا تحریم از سال پنجاه و هشت تا کنون بر کشور است و این تحریم خودباوری را برای کشور آورده است.

2222
محمد رضا صفایی جانباز قطع نخاع از گردن بود و از پیگیری خود در رابطه با مسائل کشور به خبرنگار ما گفت: راه موفقیت و سربلندی کشور تبعیت از خط ولایت فقیه است و اگر سخنان آقا را چراغ مسیر قرار دهیم مسلما در هیچ مساله ای شکست نخواهیم خورد.
وی از مسئولان خواست تا با عمل به راهکارهای اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر مطرح شد در حل مشکلات اقتصادی گام بر دارند و مبارزه با مفسدان اقتصاد ی را در راس کار قرار دهند.

33333
رحیم حق شناس با چهره ای گشاده در جمع مسئولان فرهنگی به خاطرات روز های دفاع مقدس اشاره و با تاکید بر جنگ فرهنگی دشمن خاطر نشان کرد: اگر پر توان در برابر جنگ نرم دشمن عمل کنیم قطعا دشمن شکست سنگینی در ابعاد فرهنگی و جنگ نرم خواهد خورد و مسئولان فرهنگی از رده های پایین تا بالا در کشور باید به این امر واقف باشند.
وی با ذکر افزایش قیمت بنزین به لیتری هزار تومان تاکید کرد: اقتصاد کشور با برخی مشکلات روبروست ولی مسئولان بدانند که اگر بنزین به ده برابر این مبلغ برسد با جان و دل می پذیریم ولی حاضر نیستیم کسی پا روی خون شهدا بگذارد و دشمن شاد ما شود.
حق شناس که جانباز هفتاد درصد اصفهانی بود با تاکید بر پیروی از فرامین حضرت آقا تصریح کرد: مسئولان حق مردم را به دور از سوال بردن عزت مردم از دشمن بگیرند و در همه ی موارد فرمایشات رهبری را مورد توجه قرار دهند تا کسی نظر منفی به کشور نداشته باشد.
وی با بیان این مطلب که قطعا دعای مردم پشت سر جوانان انقلابی است، گفت: مسئولان باید اهداف کشور را به گونه ای دنبال کنند که برای کشور اثر مطلوب و عزتمندانه به همراه داشته باشد که قطعا دعای مردم پشت سرشان است ولی در غیر این صورت مردم اجازه زیر سوال رفتن پیشرفت های کشور را نمی دهند.

 

*****************************************

به گزارش اصفهان شرق: پاسخ جانبازان و کلام قاطع آنها اطاعت از ولی امر مسلمین را به همه جهان مخابره خواهد کرد تا دشمن بداند مردم ایران با دست خالی هشت سال ایستادگی کردند تا کشور در پیشرفت و اقتدار بماند و مسئولان مذاکره کننده که رهبر معظم انقلاب آنها را جوانان انقلابی خواند توجه داشته باشند که عزتمندانه با دشمن مذاکره کنند تا در قبال رفع تحریم، پیشرفت دشمن در زیر پنجه استکبار آسیب نبیند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.