سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:25 - دوشنبه 11 خرداد 1394

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش بن رود:

جامعه ای کتابخوان را با حضور فعال در کتابخانه ها شکل دهیم

جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي بخش بن رود در سالن اجتماعات بخشداري بن رود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در اين جلسه مهمترين مسائل مرتبط با حوزه كتابخانه هاي عمومي بخش بن رود مورد بررسي و راهكارهايي برای حل مسائل ارائه شد.
صادقي، با تمجيد از فعاليت هاي كتابخانه هاي بخش، متذكر شد: بخش بن رود از لحاظ كتاب و كتابخواني داراي جايگاه شايسته اي می باشد و به این منظور اين كتابخانه ها در زمينه مسابقات كتابخواني حائز رتبه اول در استان و رتبه ممتاز در كشور هستند.

IMG_8795
از مهم ترين مصوبات در اين حوزه داير نمودن شيفت سوم كتابخانه بنابه تقاضاي اهالي بخش بن رود بود که بر اين اساس به مناسبت اعياد شعبانيه و خصوصاً تولد امام زمان (عج)، كتابخانه تا ساعت 10 شب به ارائه خدمات به كليه مراجعين خواهد پرداخت.
حجت الاسلام شامحمدي، براساس روايتي تمام خوبي و خير دنيا و آخرت را از علم و همه شر و بدي را منبعث ازجهل دانست كه نقش كتاب و كتابخانه در اين راستا بارز و برجسته است.IMG_8824
امام جمعه شهر ورزنه، حضور اعضاي انجمن در كتابخانه را كمكي شايسته براي ارتقاي سطح كمي و كيفي كتابخانه دانست و خواستار حضور فيزيكي كتابخانه در گردهمايي هاي بخصوص نماز جمعه شد تا در اين راستا هر هفته كتابي به عنوان كتاب هفته معرفي گردد.
وی دعوت از فرهيختگان و علماي شهر براي اهداي ميراث معنوي خود به كتابخانه را يكي كارهاي ارزنده اي دانستند كه باستي در جامعه نهادينه شود.
حاضرين درجلسه با بررسي مسائل اين حوزه پيشنهاد و طرح هاي خود جهت سطح ارتقاي سطح كمي و كيفي بخش را ارائه دادند.

IMG_8857

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.