سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 20:10 - دوشنبه 11 خرداد 1394

مدیر آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت:

تمسک به ارزش های دینی رمز موفقیت دانش آموزان جرقویه ای

مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت: توکل به خدا و تمسک به ارزشهای دینی از علل اصلی موفقیت دانش آموزان در مسابقات علمی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در آستانه اعیاد شعبانیه جشنی از طرف اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه شهر حسن آباد جهت تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی برگزار شد.
عباس نوریان اعتقاد و خودباوری را رمز موفقیت دانش آموزان عنوان و گفت:داشتن روحیه خدا باوری و اعتقاد در کنار تلاش های شبانه روزی و همچنین فعالیت های مستمر دست اندرکاران آموز ش و پرورش و خانواده ها باعث توفیق دانش آموزان در رقابت های علمی فرهنگی شده است.
مدیریت اداره آموزش و پروزش جرقویه علیا در ادامه تاکید کرد: وجود روحیه خودباوری و نگاه ارزشمند، رمز موفقیت دانش آموزان در کسب عناوین شایسته در سالهای گذشته و امسال بوده و قطعا این هدف باید با قوت و قدرت ادامه داشته باشد.
وی در ادامه از فعالیت های صورت گرفته در آموزش و پرورش برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان قدردانی کرد و بر همکاری جدی مسئولان اجرایی در انجام وظایف خطیر خود تاکید داشت.
نوریان در ادامه اظهار امید واری کرد برگزاری این گونه برنامه ها بتواند نقش مهمی در ارتقای علمی و عملی نسل جوان داشته باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.