سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 07:38 - سه شنبه 12 خرداد 1394

در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد:

مراسم عقد زوج شرق اصفهانی، کمی متفاوت

مراسم عقد زوج جوان براآن جنوبی در کنار قبور شهدا ی جاوید الاثر اصفهان بر گزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: سبک زندگی اسلامی در بین برخی جوانان از جایگاه و اهمیت ویژه ای بر خوردار است به گونه ای که برای رسیدن به پارامترهای این نوع از زندگی و برخورداری از معرفت موجود در فرامین اسلامی رو به برگزاری مراسم هایی می روند که الگوی همیشگی برای دیگر جوانان است.
اجرای سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ازدواج آسان در مقابل ورود تجمل گرایی به خانه های امروز قرار دارد و می طلبد تا مسئولان با نگاه عمقی به آن بپردازند.
زوج جوان براآن جنوبی که نمی خواستند نامشان برده شود از جمله افرادی بودند که با برگزاری مراسم عقد خود اولین مرحله از عمل به سبک زندگی ساده و اسلامی را انجام دادند.
زوجه که اهل روستای اندلان و دانشجوی مهندسی سخت افزار کامپیوتر بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف اصلی من و همسرم این بود که در مسیری قدم بر داریم که شهدا سالها قبل گام بر داشته اند و آن ترویج زندگی اسلامی و فرهنگ دینی است.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه با رضایت همسرش خطبه ی عقدشان در کنار قبور شهدای جاوید الاثر اصفهان خوانده شد ه بود ابراز کرد: ما مهمان بزرگی را برای عقد دعوت کرده بودیم و امید داشتیم که دعای امام زمان(عج) پشت سرمان باشد.
زوجه سرگروه طرح صالحین بود و در سخن پایانی خود به جوانان گفت: مهم نیست مراسم عقد چقدر شلوغ باشد بلکه نکته ی مهم صاف و پاک برگزاری شدن مراسم است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.