سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 09:34 - دوشنبه 11 خرداد 1394

سرپرست اداره اوقاف جلگه و جرقویه:

اجرای عملیات عمرانی امامزاده حیدر هرند همکاری جمعی را میطلبد

جلسه ای به منظور اجرای طرح جامع آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع) هرند در محل امامزاده برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اوقاف جلگه و جرقویه: جلسه ای به منظور آغاز عملیات عمرانی و اجرای طرح جامع آستان مقدس امامزاده شاهزاده حیدر (ع) هرند به دعوت اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصل الحسینی امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر هرند و هیئت امناء آستان و جمعی از خیرین و روحانیون شهر هرند در محل امامزاده تشکیل گردید.

در ابتدا اکبر سرپرست اداره مواردی در خصوص جایگاه این امامزاده رفیع متذکر شد و در ادامه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته هیئت امناء اظهار کرد: طرح جامع استان مقدس شاهزاده حیدر(ع) آماده گردیده و اجرای عملیات عمرانی این بنا همکاری جمعی را می طلبد.

سپس خادمی هیئت امناء آستان به تشریح عملیات عمرانی انجام شده پرداخت و مشکلات و موانع موجود در راه پیشرفت طرح ها را متذکر شد.

IMG_0398

جعفری شورای شهر هرند به اعلام برنامه های تدوین شده در راستای اباد سازی قسمت جنوبی شهر هرند پرداخت.

در پایان شهبازی شهردار شهر هرند ضمن تشکر از اقدامات هیئت امناء خواستار پیگیری جهت رفع مشکل آب محوطه شد تا به یاری خداوند متعال طرح فضای سبز آستان مقدس طبق طرح جامع توسط شهرداری و شورای محترم شهر هرند اجرا گردد.

در پایان مقرر گردید فاز یک شامل شروع عملیات ساخت و توسعه حرم مطهر و مجموعه رواق به متراژ 600 متر و نیز آزاد سازی فضای مورد نیاز وتامین آب فضای سبز توسط اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه و هیئت امناء محترم آستان مقدس پیگیری و اقدام گردد و فاز 2 ساخت مجموعه شامل ساخت فضای سبز و مجموعه رفاهی توسط شهرداری و شورای محترم شهر هرند اقدام گردد و افراد خیر نیز هر یک قول مساعدت مالی در حین اجرای پروژه های عمرانی آستان مقدس را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.