سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:56 - دوشنبه 11 خرداد 1394

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه خبر داد:

پیشرفت مطلوب در ساخت مجموعه فرهنگی امامزاده اسحاق هرند

عملیات ساختمانی رواق و مجموعه فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) هرند همچنان رو به پیشرفت است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه جرقویه و جلگه، عملیات ساختمانی آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) شهر هرند که به همت هیئت امنا، تلاش های هیئت منتظران مهدی(عج) هرند و خیرین نیک اندیش شهر هرند در سال 1392 با زیر بنایی بالغ بر 1300 مترمربع کلید خورد هم اکنون سازه حدود 70% تکمیل شده است.
اکبر سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه در ادامه افزود: در سال جاری عملیات عمرانی در حیطه ساخت و نصب درب و پنجره، نمای سازه، لوله و اتصالات و پوشش داخلی با سنگ تزئینی با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل کمک افراد خیر ادامه یافت.


وی در ادامه افزود: خیرینی که مایل اند در ساخت این بنای ارزشمند سهیم باشند می توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه یا هیئت امناء محترم آستان نذورات و هدایای خود را در قبال رسید پرداخت نمایند که ذخیره ای باشد برای صحرای محشر.
سرپرست اوقاف جرقویه و جلگه در پایان ابراز داشت: هدف از ساخت این بنای ارزشمند ایجاد بستری مناسب جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و آماده سازی منتظران ظهور حضرتش و اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قطب شدن بقاع متبرکه و نیز مکانی جهت بروز خلاقیت ها و استعدادهای افراد در زمینه های عملی ، معنوی ، ورزشی و….می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.