سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:03 - پنجشنبه 07 آذر 1392

مهر ولایت در مسیر خانواده ی شهدای شهر ورزنه

جلسه هماهنگي به منظور سركشي از خانواده معظم شهداي بسيجي بخش بن رود با حضور مسئولین بخش برگزار شد.

Vater Markhjghhjghjghfg

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: فرمانده ناحیه بسیج شرق اصفهان در جلسه هماهنگي به منظور سركشي از خانواده معظم شهداي بسيجي بخش بن رود كه با حضور اعضاي شورا و مسئولين ادارات بخش بن رود در سالن ورزنه برگزار گرديد گفت:

ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف مي‌دانيم بعنوان خادم اين عزيزان تا جايي كه در توان داريم به خانواده معظم اين عزيزان خدمت كنیم.

وی در ادامه افزود: شهدا نقش مهمي در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند. هرچند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال ميهن گذشتند اما ياد و خاطره آنان و روح جوانمردي و راهي كه آنان پيمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف آرماني انقلاب موج ميزند و مي‌شود ادعا كرد كه هنوز آرمانهاي شهداست كه ما را به اهدافمان نزديك‌تر مي‌كند.

براتی به مهم خواندن این سرکشی و طرح اشاره و بیان نمود: امروز در هر خيابان و هر محله‌اي كه مراجعه مي‌كني مزين به نام شهداست و زماني كه فعاليت مهم يا كار مهمي در جاي جاي کشور پهناور مورد انجام قرار مي‌گيرد به نام و با ياد شهدا انجام مي‌شود و اين خود بيانگر اين است كه شهدا هميشه در كنار ما و در ذهن و در باور ما هستند. آنها زنده‌اند و هيچ وقت فراموش نخواهند شد.

فرماندهي ناحيه شرق اصفهان عنوان كرد:
اين مراسم كه با عنوان طرح مهر ولايت به منظور سركشي از خانواده معظم شهداي بسيجي با حضور بخشدار بن رود، ریيس بنياد شهيد و مسئولين ادارات بخش بن رود برگزار مي گردد كه شامل 15 اكيپ بازديد و سركشي مي باشد كه در اين سركشي از 94 خانواده شهيد بازديد مي گردد.

وی فرمودند: كه اكيپ سركشي به صورت مكتوب مشكلات خانواده را اعلام نمايند تا در اسرع وقت به آنها رسيدگي گردد.

Vater Markhjghhjghjghfg

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.