سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:57 - پنجشنبه 07 آذر 1392

غبارروبی گلزار شهداي شهر ورزنه با حضور مسئولین محلی برگزار شد

شهردار شهر ورزنه در مراسم غبارروبی مزار شهدا گفت: شهیدان هدفی جز رضایت حق تعالی دنبال نمی کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور در تصرف دشمن باقی بماند.

Vater Markhjghkkjg

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداي شهر ورزنه با حضور امام جمعه موقت، شهردار، مسئولان ادارات، نيروهاي يگان تكاور مستقر در ورزنه ، بسیجیان وخانواده های معظم شهدا برگزار شد.

بدر این مراسم شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدا، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، با قرائت فاتحه و عطرافشانی، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید میثاق بستند.

دراين مراسم حجت الاسلام كريمي امام جمعه موقت ورزنه گفت: باید حضور خود را آن‌ گونه که شایسته است، در این فضای معنوی و در راستای تجدید میثاق با شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر کنیم، زیرا راه و مسیر شهدا و راه سرافرازی و عزتی که امروز نصیب انقلاب و نظام شده، ثمره خون همین شهدای گرانقدر است.

همچنين  عطايي شهردار ورزنه گفت: شهیدان هدفی جز رضایت حق تعالی و و زنده نگه داشتن دستورات و احکام الهی دنبال نمی کردند و به همین دلیل با روح بلند و آسمانی که داشتند به جنگ با دشمنان دین و قرآن پرداخته و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور در تصرف دشمن باقی بماند.
Vater Markhjghhjhgj Vater Markhjghkkjg Vater Markhjghtyyt

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.