سرویس: تولیدی » گزارش تصویری 14:23 - یکشنبه 10 خرداد 1394

در شهر ورزنه:

تودیع و معارفه امام جمعه شهر ورزنه با استقبال با شکوه مردم و مسئولان برگزار شد/ عکس

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر ورزنه با استقبال با شکوه مردم و مسئولان محلی، شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: مردم متدین و شهید پرور شهر ورزنه و بخش بن رود از امام جمعه جدید شهر خود استقبال کردند.
قبل از استقبال کلیه مسئولین ادارات و روحانیت معزز به ویژه حجت الاسلام صالحیان و امام جمعه جدید و سابق در گلزار شهدای شهر ورزنه حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای شهر ورزنه ادای احترام کردند.
مراسم استقبال از حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه جدید ورزنه و تکریم و قدردانی از زحمات و تلاش های ۳۹ماهه حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه سابق با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مردم ولایتمدار، خانواده های معظم شهدا، روحانیون و مسئولین استانی و بخش بن رود و شهر ورزنه از چهار راه فاطمیه شروع و در مسجد جامع شهر ورزنه برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین صالحیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر ورزنه، نمازهای جمعه را در تحکیم شعار سال برای همدلی وهم زبانی مهم توصیف کرد و ضرورت جهان اسلام را برای همدلی مسلمانان جهان برای مبارزه با استکبار جهانی از پایگاه نمازهای جمعه مهم دانست.
صادقی بخشدار بن رود نیز دقایقی ضمن خیرمقدم به مسئولین و روحانیت معزز از زحمات حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه سابق تقدیر و تشکر کرد و برای امام جمعه جدید آرزوی موفقیت داشت.
وی در ادامه بیان کرد: مردم شهر ورزنه با تقدیم 103شهید به انقلاب اسلامی و آماده بودن در رکاب مقام معظم رهبری و ولایت را در کارنامه خود داشته و در همه مناسبت های ملی و مذهبی حضوری بی نظیرداشته است.
صادقی بخشدار بن رود گفت: استقبال خوب و بی نظیر مردم شهر ورزنه از امام جمعه جدید شهر خود بار دیگر نشان دادن مردم با همدلی و همزبانی گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در جهت برگزاری هر چه با شکوهتر نماز عبادی سیاسی تلاش خواهند کرد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آقای شامحمدی به عنوان امام جمعه جدید شهر ورزنه معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه سابق تقدیر وتشکر به عمل آمد.

اصفهان شرق مراتب تشکر از امام جمعه اسبق شهر ورزنه حجت الاسلام صادق زاده و همچنین تبریک به مناسبت معارفه امام جمعه جدید حجت الاسلام شامحمدی را دارد.

تاخیر در خبر به دلیل نبودن متن خبر بود و لیکن ارسال تصاویر در دقایق اول مراسم تودیع و معارفه توسط حسنعلی قطبی خبرنگار این رسانه صورت گرفت.

IMG_8489 IMG_8482 IMG_8469IMG_8686 IMG_8702 IMG_8704_001 IMG_8774_001

IMG_8728 IMG_8768 IMG_8780 IMG_8717_001   IMG_87191

IMG_87321 IMG_8784IMG_8757_001

IMG_8586

111 IMG_8591IMG_8596 IMG_8648

1 2

IMG_8652 IMG_8679

 

IMG_8667_001 IMG_8683IMG_8689 IMG_8707

IMG_8735 IMG_8712

قربانی کردن شتر در استقبال از امام جمعه جدید:

IMG_8499

همچنین بخوانید:

9 نظر در مورد “تودیع و معارفه امام جمعه شهر ورزنه با استقبال با شکوه مردم و مسئولان برگزار شد/ عکس”

  1. احمدی گفت:

    سلام سایت اصفهان شرق من قبلا هم پیام اعتراض برایتان میدادم که البته با حاج اقای صادق زاده صحبت کردم وبمن گفتند که خدماتی را انجام می دهید واصلا هیچ خطی غیر ازولایت ندارید که عذرخواهی می کنم.
    اما خطاب به مردم ورزنه می گویم، وای که صادق زاده را ازدست دادید که ما آرزوی امام جمعه بودن شهرمان را می کنیم کسی که همیشه با مردم بود وخلوص وتواضع را به همه در عین اقتدار یاد دادجوانان بخش مرکزی همراه با کشاورزان طرفداران همیشگی اویند بازهم تشکر از شما

  2. محمد جواد گفت:

    سلام
    با اینکه کمی دیر خبر منتشر شد ولی با تشکر از شما به دلیل انعکاس خوب خبر تودیع و معارفه و کارکردن حداکثری تصاویر

    انشالله مسئولان در انعکاس مشکلات مردم قدم بردارند

  3. حرف درست گفت:

    پرسیدم گفتند سایت خرابه که خبر دیر اومد بالا

    چون مسلما اصفهان شرق همیشه زودتر از برخی لیدرها خبرها را میزد بالا

    اقای صادق زاده تشکراز شما داریم که خیلی خوب مشکلات را به مسئولان رساندید و همچنین تشکر از سایت اصفهان شرق که در لحظات پایانی حضور شما در ورزنه هم حضور یافت و خبر را به خوبی با کلیه تصاویر زد

  4. باسلام مرحبا به مردم شرق اصفهان که وحدت را با امام جمعه ورزنه وصنف کشاورزان به اثبات رساندید وایکاش صادق زاده می ماند گرچه ایشان فردی متعادل بود اما همه خطوط دوستش دارند او مشکلات را خوب دید وچه متواضعانه صحبت کرد خدا تورا کمک کند که بتوانی مشکلات مردم را حل کنی ما جوانان خوراسگان با ایشان همراه خواهیم بود وبه مردم ورزنه هم می گوییم تا آخر با شما همراهیم واز اصفهان شرق هم تشکر از اینکه باشجاعت صحبتهای این مرد را زدید.

  5. از یک روستا گفت:

    ماهم باجوانان خوراسگان حامی صادق زاده ومردم ورزنه ایم.سایت ایشانhrsadeghzadeh.com می باشد.اصفهان شرق خبر از کارهای جدید حاج آقا بزن.تشکر

  6. با سلام خدمت همه ایرانیان اهلبیتی بالاخص شیرمردان و شیرزنان شرق اصفهان.
    آنانکه با صبر و تحمل ولایتمدارانه خود حامی روحانیت و قانون هستند.
    ان شاالله حاج آقای صادق زاده با توانمندی که همه مردم اصفهان بویژه مردم شرق مطلع هستند، در پستهای بالاتر مثل نمایندگی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حمایت شما اهالی شهرستان اصفهان پیروز و موفق باشند.

  7. مثل هیچ کس گفت:

    سلام بر دوستان . مردم واقعا خوب استقبال کردن اما بنظر من چه کار اشتباهی کردن اینکه شتر بی زبون را با چنان شقاوتی سر بریدن واقعا دلخراش بود و هیچ کس هم اعتراضی نکرد . . .. خدا یا ببخش……

  8. مرشد گفت:

    سلام برام جالبه ومیشه گفت سواله که چرابرخی نظرها که قبلا درج شده بودالان حذف شدن

    • اصفهان شرق گفت:

      سلام دوست گرامی
      هیچ نظری روی سایت منتشر نمی شود و بعد حذف شود
      همه نظرات اگر منتشر شد، بدون توهین، بدون تمسخر و زیر سوال بودن فردی بوده که منتشر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.