سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:22 - یکشنبه 10 خرداد 1394

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

بوژ‌مهرانی به عنوان مسئول اجرایی شهرداری انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز پایان خدمت آقای سقائیان‌نژاد با اکثریت آرای اعضای شورای شهر برای شهرداری اصفهان اعلام شد و آقای بوژ‌مهرانی به عنوان مسئول اجرایی شهرداری انتخاب شد تا یک فرایندی برای انتخاب شهردار بعدی تدوین شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد:ما براساس آیین‌نامه و ماده ۷۳ قانون انتخابات، تشکیلات و وظایف شورا‌های اسلامی کشور، درخواست مکتوب پنج نفر از اعضای شورای شهر را مبنی بر عدم رعایت قانون در استفاده از عنوان مدیرکلی حوزه شهردار داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه همچنین چند تذکر نیز از جمله محاسبات مالی شهرداری به صورت مکتوب داده شده بود که این محاسبات بعضا مغایر با مصوبات اعمال می‌شود، با تاکید بر اینکه دو مورد از این تذکرات شامل موضوع قطار شهری و عنوان مدیرکلی حوزه شهردار تبدیل به سؤال شده بود،تصریح کرد:پس از بررسی‌های صحن علنی در هفته گذشته، عدم قانع نشدن اعضای سؤال‌کننده به ما اعلام شد و براساس این موضوع ۱۱ نفر از اعضای شورا درخواست استیضاح را مطرح کردند.
وی با اشاره به اینکه امروز طرح استیضاح آقای شهردار در جلسه علنی شورای شهر قرائت شد، ادامه داد: اعضای استیضاح‌کننده سؤالات خود را عنوان کردند و شهردار نیز به صورت کامل موضوعات را توضیح دادند و پس از آن نیز رأی‌گیری شد.
امینی با بیان اینکه براساس قانون دو‌سوم از اعضای شورا باید رأی مخالف به آقای شهردار بدهند تاکید کرد: امروز پایان خدمت آقای سقائیان‌نژاد با اکثریت آرای اعضای شورای شهر برای شهرداری اصفهان اعلام شد و آقای بوژ‌مهرانی به عنوان مسئول اجرایی شهرداری انتخاب شد تا یک فرایندی برای انتخاب شهردار بعدی تدوین شود.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.