سرویس: سیاسی » بین الملل 13:13 - یکشنبه 10 خرداد 1394

رييس جمهوري در جمع استانداران و فرمانداران سراسر كشور:

چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار مقدم جبهه دیپلماتیک حرف بزند؟

رییس جمهوری گفت: همه ما اين صدا را از مردم مي‌شنيديم كه از اختلاف و دعوا خسته شده بودند و تعامل سازنده با جهان را مي‌خواستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحاني صبح شنبه در جمع مسوولان وزارت کشور، استانداران و فرمانداران سراسر کشور گفت: شما به عنوان نمایندگان عالی نظام در سراسر میهن عزیز ایران اسلامی و به عنوان مسوولین رده بالای اجرای کشور هستید.
همه متخصص حقوق و امنیت ملی شده‌اند
روحانی یادآور شد: تمام امید مردم در این است، حالا طبیعی است که خداوند در این ایام نعمت نازل کرده همه متخصص حقوق شده‌اند، همه متخصص امنیت ملی شده‌اند، همه مسايل ملی را مطرح می‌کند که خوب است، الحمدالله و جای خوشبختی است که جامعه ما که همیشه سیاسی بوده سیاسی تر شده، اما یک نکته مهم است که به مردم دروغ نگوییم، این دروغ آشکار می‌شود، امروز نباشد فردا آشکار می‌شود.
رییس جمهوری اظهار داشت: نباید در امانت مردم خیانت کنیم که اگر امروز آشکار نشود فردا آشکار می شود. ما باید با راستگویی با مردم سخن گوییم، چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار مقدم جبهه دیپلماتیک حرف بزند؟ چه کسی حق دارد؟ از کجا این بی ادبی نازل شده است؟
وی اضافه کرد: این زبان زشت و بد، تند حرف زدن، بی‌احترامی کردن برای چیست؟ همه ما، همه مومنین، همه ایرانیان، همه عزیز هستند و همه باید محترم باشند مخصوصا آن هایی که خدمت بیشتری امروز انجام می دهند.
روحانی خاطر نشان کرد: بگذارید مذاکرات هسته‌ای با موفقیت و به حول و قوه الهی به پایان برسد، با کمک روح بلند پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) و توجهات حضرت ولی عصر(عج).در آن زمان برای مردم شرح می دهیم که این ها چه کشیدند چه سختی هایی بود.
وی ادامه داد: خیلی از شما در جبهه بودید، من هم گاهی لیاقت داشتم و در جبهه بودم . خیلی از شما مذاکرات سیاسی را به خوبی می دانید، من هم در مذاکرات سیاسی بودم. گاهی مذاکرات دیپلماتیک با قدرت های بزرگ جهانی سخت تر، پیچیده تر، دلهره آورتر نسبت به شب عملیات در میدان جنگ است، چرا؟ چون در میدان عملیات یا زنده می مانی که افتخار است یا کشته می شود که افتخار بالاتر است اما در این میدان اگر شکست بخوری یک ندامت و پشیمانی بلند تاریخی است و اگر پیروز شوی باز هم عده ای زخم زبان خواهند زد و با حیثیتت بازی خواهند کرد.
وی گفت: اینجا جای سخت و مشکلی است، دولت با تدبیر مذاکرات هسته‌ای را پیش می‌برد و خود این روزها باید نشاط در جامعه باشد، درست است که هنوز به پیروزی نهایی نرسیده‌ایم اما قدم های بلندی را برداشته ایم، پس همزمان باید شاد و خوشحال باشند زیرا در اقتصاد، فرهنگ، جامعه و وحدت ملی آثارش را می ببینیم.
یک عده از لبخند مردم می‌ترسند
رییس جمهوری ادامه داد: نمی‌دانم یک عده‌ای چرا هیچ نمی خواهند کام مردم شیرین شود، از لبخند می ترسند، از لبخند مردم می ترسند، بگذاریم کام مردم شیرین باشد.
وی افزود: مساله هسته ای، مساله این جناح و آن جناح نیست، مساله این حزب و آن حزب، این قوه و آن قوه نیست، بلکه مساله ملی است و بارش بر دوش نظام است و این نظام است که قدم به قدم این راه را به جلو می رود تا به هدف برسد.
روحانی تاکید کرد: می گویند اسرار کشور باید محفوظ بماند، مگر در این چیزها کسی شک دارد که اسرار کشور باید محفوظ بماند، حالا یک نصیحتی یک وقتی رهبری معظم انقلاب می کنند، چون رهبر باید نصیحت کنند باید ارشاد کنند، همه راه می افتند، همه توصیه دارند، می‌گویند دولت وقتی تشنه شدی باید آب بخوری، حواست باشد، والا می‌دانیم اگر تشنه شدیم باید آب بخوریم.
رییس جمهوری افزود: به دولت می‌گویند اکسیژن لازم است، یکی دو دقیقه بیشتر نمی توان تحمل کرد، والله ما هم می دانیم اکسیژن لازم است.
وی گفت: افرادی که امروز مسوولیت مذاکرات را بر دوش دارند از لحاظ سیاسی، حقوقی، فناوری و فنی در سطح بالای تخصص هستند، اگر نگویم بهترین متخصصین کشور هستند. در عین حال نقد اشکال ندارد، اگر کسی نقد و انتقادی دارد آن را مطرح کند، اما باید بدانیم که مردم در این انتخابات به این امر مهم رای دادند که اقتصاد و زندگی مردم همراه با سانتریفیوژ باید بچرخد، این رای مردم است.
معیار صلاحیت باید براساس قانون باشد
وی خطاب به فرمانداران و استانداران اظهار داشت: مبادا در شهرستانی به گوش برسد که یک وقت دولت، سپاه، ارتش، صداوسیما، استاندار، فرماندار و دفتر امام جمعه طرفدار این یا آن هستند که این یعنی سم برای انتخابات. همه مقامات مسوول، همه قدرت های مسلح و غیرمسلح، مسوولین رده بالای کشور که مسوولیت آنها فرای حزب و جناح است، نباید کاری کنند که این تهمت به آنها زده شود.
روحانی خاطر نشان کرد: شیوه عمل نباید به گونه ای باشد که تهمت زده شود، بگذاریم یک انتخابات شفاف و رقابتی و انتخاباتی که همه مطمئن باشند، رای آنها به عنوان حق الناس توسط وزارت کشور به امانت می رود تا به کرسی بنشیند، حالا این آرا هرچه که می خواهد باشد.
وی ادامه داد: هیات های اجرایی و نظارت و شورای محترم نگهبان، وظیفه سنگینی را برعهده دارند و معیار صلاحیت و عدم صلاحیت در چارچوب قانون و برمبانی مراجع قانونی است، نه چیز دیگر و در انتخابات به هیچ وجه نمی توانیم به شایعات و اتهامات توجه کنیم.
رییس جمهوری تصریح کرد: اتهامات باید در یک دادگاه صالحه بحث شود و متهم و وکیلش از خود دفاع کنند، سپس رای داده شود به همین دلیل ما قاضی نیستیم و صلاحیت سنج هم همراه نداریم که بخواهیم صلاحیت سنجی کنیم.
وی تاکید کرد که معیار ما قانون است و غیر از آن نمی توانیم کاری کنیم و طبق قانون، معیارهای قانونی باید مبنا باشد.
مجریان انتخابات نباید در برابر هیچ حزب و گروه و فشاری مرعوب شوند
روحانی با مخاطب قرار دادن فرمانداران، استانداران و وزارت کشور گفت: به صراحت می گویم در ماجرای انتخابات در برابر هیچ حزب، گروه، جناح، جریان و فشاری مرعوب واقع نشوید و البته در برابر هیچ جریانی هم نباید مفتون واقع شوید.
وی با اشاره به حق و عدل اظهار داشت: باید در انتخابات عدالت وجود داشته باشد و عدالت یعنی ایجاد فرصت برابر برای همه پس امکانات، پول و فضاهای دولتی یا نباید برای کسی باشد و یا اگر قرار است باشد، باید برای همه باشد یعنی اگر می خواهیم یک فضا را به کسی اجاره دهیم و دولتی است تا پول بگیریم این امکانات برای همه است و نباید برای یک جناح باشد و برای دیگری نباشد.
رییس جمهوری تصریح کرد: همه فضاها باید عادلانه برای همه باشد و هیچ فردی احساس ظلم نکند و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران حضور مردم پای صندوق های رای است.
انتخابات مبنای مشرعیت سیاسی و دینی نظام است
وی با گرامیداشت یاد امام (ره) تصریح کرد: امام(ره) نعمت های زیادی را با لطف حق برای ما آورد که یکی از آنها صندوق رای بود، البته قبلا هم بود، ولی نمایشی بود افرادی انتخاب می شدند و صندوقی چیده و نمایشی تزیینی اجرا می شد.
رییس دولت یازدهم با بیان اینکه انتخاباتی واقعی باید در کشور برگزار شود، تاکید کرد: انتخابات مبنای مشروعیت سیاسی و دینی نظام است، و بخشی از مشروعیت دینی نیز با رای و نظر مردم است.
وی با مهم دانستن رای مردم در انتخابات گفت: قبل از اینکه غرب صندوق رای و انتخابات را مطرح کند، خداوند در قرآن به شورا و مشورت ما را گوشزد کرده است و مبنای ما نظرات و جمع مردم است.
رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: باید کاری کرد که در انتخابات اخیر عدالت اجرایی شود و هیچ جایی هم سوء ضن ایجاد نشود.
صندوق رای شیشه‌ای باشد نه پارچه‌ای
وی گفت: صندوق رای نیز باید صندوقی پلاستیکی و شفاف باشد تا همه آرای درون صندوق را از دور بینند و مقوا، پارچه، چسب و دوخته نباشد و صندوقی باشد که من ببینم که رای ام درون صندوق افتاد و دیگری نیز رای خود را ببیند تا من که نفر اول هستم و رای می دهم، ببینم که صندوق خالی است و فردا به دروغ به من نگویند که این صندوق یک سومش پر بود.
رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای چه دور صندوق پارچه ای پیچیده می شود تا اتهامات زده شود؟، باید این رفتار را ترک کرد و نگذاریم به نظام تهمت زده شود.
وی تاکید کرد که باید همه چیز در انتخابات شفاف باشد و افزود: حتی اگر می شود دوربین نصب کرد و در کنار آن یک Display (صفحه نمایش) نیز گذاشت تا حتی زمان شمارش رای نیز بصورت شفاف باشد و همه نظاره گر شمارش آرا باشند.
روحانی ادامه داد: کاری کنید که انتخاباتی شفاف برگزار شود و حتی اگر خرج هم داشته باشد می ارزد که ما خرجش را تحمل کنیم و انشاء الله انتخاباتی خوب، سالم، شفاف، رقابتی، مایه افتخار نظام و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آرای مردم و صندوق ها را حق الناس و امانت بدانیم و بدانیم که در دنیا و آخرت پاس آنرا بدهیم و امانتدار خوبی باشیم.
فقط از یک قوه انتقاد می‌شود
روحانی جهت گیری دولت را صحیح ارزیابی کرد و گفت: این که امروز بخش خصوصی سرمایه خود را روی زمین مستقر می کند ،حتی سرمایه داران وکارآفرینان ایرانی مقیم خارج یا خارجی ها برای سرمایه گذاری اظهار تمایل می کنند ،این به این معنا ست که راه ما در دولت درست بود و غلط نبود .
روحانی تاکید کرد : همین که مردم امروز حرص و ولع ندارند که جنس را در پستو و خانه انبار کنند به این معناست که راه دولت درست است . اینکه امروز صف های طولانی تحقیر کننده در تهران و شهرستان ها نداریم این است که راه دولت درست بود. اینکه عده ای امروز آزادانه بدون لکنت زبان از دولت انتقاد می کنند به معنای راه صحیح دولت است. به دولت اعتماد کرده اند ،دولت به وعده خود عمل کرده و انتقاد پذیر است.
رییس جمهوری گفت :هیچ قوه‌ای نیست که مردم بدون لکنت نظر خود را بگویند به جز دولت، به یکی بگو از مجلس انتقاد کند، از چه و چه جوری ؟ از قانون مجلس، نطق پیش از دستور، می‌گوید نه آقا بگذارید زندگی‌مان را بکنیم. بگویید از قوه قضاییه انتقاد کنید م‌ گویند تو را خدا، آقا بگذارید زندگی‌مان را بکنیم. بگویید از دولت انتقاد کنید از رییس جمهور انتقاد کنید ،گل از گل می شکفد و زبان‌ها باز می
‌شود، این به معنای مسیر درست دولت است.
رییس جمهوری اظهار داشت :باید از ما انتقاد کرد، ما دارای عصمت نیستیم ،متاسفانه یا خوشبختانه خواب هم نمی بینیم ،به فال و فالگیری و جن‌گیری هم از اول معتقد نبودیم .
به فال، فالگیر و جن گیر از اول معتقد نبودیم
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود بر نقد منصفانه تاکید کرد و گفت: این که عده ای به راحتی و بدون لکنت زبان به دولت انتقاد می کنند، این دولت به وعده اش عمل کرده که انتقاد پذیر است، هیچ قوه ای نیست که مردم بدون دغدغه نقد کنند جز دولت.
روحانی افزود: این به معنای آن است که مسیری که دولت انتخاب کرده ، مسیر درستی است، ما باید نقد شویم و باید از ما انتقاد کنند. ما دارای عصمت نیستیم و متاسفانه یا خوشبختانه خواب هم نمی بینیم. به فال، فالگیر و جنگیر هم از اول معتقد نبودیم، مبنای ما مشورت با صاحب نظران است، قرار ما این بوده که با انجمن های تخصصی شور کنیم، دوستان اقتصادی ما می دانند که در بسیاری از مسایل اقتصادی که نظرم با اکثریت مخالف بود اما نظر اکثریت را برگزیدم هرچند که بعدها متوجه شدند که نظرم درست بوده است.
رونق اقتصادی اساس حرکت ما باشد
روحانی یادآور شد:حق الناسی که مقام معظم رهبری فرمودند در بحث انتخابات، فقط بحث انتخابات نیست، هر تصمیمی می گیریم که به زندگی مردم اثر می گذارد، تصمیمی که یک واحد درصد تورم را بالا می برد، یعنی در زندگی و حق الناس، اگر تصمیمی اتخاذ کنیم که مسیر اقتصادی ما رشد منفی باشد، یعنی چه؟
رییس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: در سال ۹۱ و ۹۲ که بخشی از ۹۲ ما هم بودیم، در این دو سال مجموعا حدود ۹ درصد تورم داشتیم، یعنی اگر در جیب مردم ۱۰۰ تومان بوده است، ۹ تومان آن را برداشته ایم.
روحانی تاکید کرد: اولین درخواستم از نمایندگان دولت در سراسر کشور این است که مسیر ثبات اقتصادی، آرامش بازار، تشویق مردم به سرمایه گذاری و حرکت به سمت رونق اقتصادی به عنوان اساس حرکت ما باشد.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از هرچیزی می شود گذشت اما اگر گروه و دسته ای به امید مردم نسبت به آینده لطمه بزنند، قابل گذشت نیست.
مبنای ما مشورت است
رییس جمهوری گفت:مبنای ما مشورت با صاحبنظران و انجمن های تخصصی بود . قرار ما این بود که با آنها شور کنیم. دوستان اقتصادی که با ما کار می کنند می دانند در بسیاری از مسائل اقتصادی موارد نظر من چون با اکثریت دوستان اقتصادی مخالف بود که کنار گذاشته شد.همین الان هم معتقدم نظر من درست بوده است.
وی ادامه داد: بعضی از آنها می گویند نظر شما درست بود وقتی در جمعی که ۱۵ یا ۲۰ نفر صاحبنظر بحثی را مطرح می کنند ۱۲ نفر یک نظر دارند نمی شود تخلف کرد، مال شخصی من نیست ، اگر بود تخلف آسان بود. پاسخ آن هم در روز قیامت سخت نبود اما این مال مردم است . این حق الناسی که مقام معظم رهبری فرمودند. برای انتخابات فقط برای انتخابات نیست هر تصمیم که به زندگی مردم مربوط است این حق الناس است. اگر بنده تصمیمی می گیرم و وزیران اگر تصمیمی می گیرند یک واحد درصد تورم را بالا می برد یعنی در زندگی و مال مردم و حق الناس.
روحانی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به رشد منفی اقتصادی کشور در سال های ۹۱ و ۹۲ گفت: در سال ۹۱ و ۹۲ که بخشی از این سال را ما بودیم مجموعا چیزی حدود ۹ درصد رشد مفنی اقتصادی داشتیم ۶.۸ درصد در سال ۹۱ و۱.۹ درصد در سال ۹۲ که مجموع آن ۹ درصد می شود یعنی هر کس در جیب مبارکش ۱۰۰ تومان بوده است ما ۹ تومانش را برداشته ایم و رشد منفی اقتصادی یعنی ثروت مردم کاسته ایم.
رییس جمهوری ادامه داد:البته اگر رشد جمعیت را هم محاسبه کنیم این رقم نزدیک۱۰ درصد می شود. ما در تمام تصمیم گیری هایمان باید کل ملت ایران و زندگی آنها را پیش روی خودمان قرار دهیم.من اولین درخواستم از استانداران، فرمانداران و نمایندگان دولت در سراسر کشور این است که مسیر ثبات اقتصادی، آرامش بازار،تشویق مردم به سرمایه گذاری و حرکت به سمت رونق اقتصادی به عنوان اساس حرکت ما باشد.
وی یادآور شد:از هر چیزی می شود گذشت،اما من یکی دو بار در سخنرانی ها اشاره کردم اگر گروهی و دسته ای بخواهند به امید مردم نسبت به آینده لطمه بزنند این قابل گذشت نیست.خالق این امید ،نشاط و لبخند خود مردم هستند و چه نعمتی بالاتر از این که استانداری و فرمانداری و وزیری وقتی در خیابان راه می رود در چهره مردم را بشاش ببیند و این بالاترین مزد الهی است،بشاشیت چهره مردم و لبخند بر لبان مردم.
اختلاف ۱۳ میلیونی بین نفر اول و دوم نشان از انتخاب آگاهانه است
رییس دولت یازدهم در ادامه سخنانش گفت: ما به مردم وعده داده بودیم در زمینه زندگی و اقتصاد مردم آرامش و ثباتی را حاکم کنیم. گفته بودیم، دولتی خواهیم بود که اگر برای خرید جنسی به مغازه ای مراجعه کردید، هشت صبح با ۹ صبح فرق نداشته باشد، صبح با عصر متفاوت نباشد و امروزش با فردایش تفاوت نداشته باشد.
روحانی ادامه داد:ما به مردم وعده دادیم اقتصادی بسازیم که نوسانش همپای نوسان معقول جهانی باشد و ثباتی را در اقتصاد حاکم کنیم که صفی برای طلا و سکه و ارز نباشد. این وعده های خود من به صراحت در سخنرانی های انتخابات است و به مردم وعده آرامش دادیم .
رییس جمهوری گفت: همه نهادها همچون دولت در برابر رای مردم مسئول هستند و این رای مردم تنها برای دستگاه اجرایی نبوده و این یک انتخابات ملی است. البته انتخابات مجلس هم ملی است. منتها حوزه انتخابیه ای است و انتخابات خبرگان رهبری هم استانی است.
روحانی افزود: همه مردم پای صندوق رای در هه استان ها و شهرستان ها و حوزه های انتخابیه مردم پای صندوق رای می روند به یک نفر به عنوان رییس جمهوری و برنامه او رای می دهند.
رییس دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: یک بار درچهار سال مردم مطالبات، نظرات و رویکردشان را زمانی نزدیکتر به یکی از کاندیداها ببینند به آن کاندیدا رای می دهند. یک زمانی بین نفر اول و دوم اختلاف رای ۱۰۰ هزار رای بود، تفاوت خیلی زیاد نیست اما در این انتخابات بین نفر اول و دوم ۱۳ میلیون اختلاف رای بود و این ۱۳ میلیون اختلاف رای به معنای آن است مردم دقیق، آگاهانه و حساب شده مسیری را برگزیده و انتخاب کردند.
روحانی گفت: ما از ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ بار مسوولیت سنگینی را بردوش داریم و باید به تمام وعده ها عامل باشیم و به آن عمل کنیم
تلاش دولت عمل به وعده هاست
رییس جمهوری گفت: مردم با ما خویشاوندی نداشته اند و به این دلیل به ما رای ندادند ؛ خوب دقت کردند و در انتخاباتی شگفت انگیز که در تهران، مرکز استان، شهرستان و روستاها رای مشابه داشتند و این به معنای پیام مهمی از سوی کل ملت ایران بود .
روحانی تصریح کرد: مردم به برنامه و وعده ها رای دادند. اگر امروز رییس جمهور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیر کل ها به وعده هایی که به مردم داده شده است، عمل نکنند این به معنای نوعی خلف وعده و خیانت در امانت است.
رییس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: مردم قدرت مشروط دراختیار ما قرار داده اند نه قدرت بی قید و شرط . قدرت متعلق به ما نیست، قدرت امضایی را که به عنوان استاندار و فرماندار تاثیر گذار است، مردم و قانون به صورت مشروط به شما داده اند. مردم با شرایطی این قدرت را در اختیار ما گذاشته اند و باید به آن شرایط پای بند باشیم . تلاش دولت در ۲۱ ماه گذشته بر این بوده که به وعده هایمان به مردم عامل باشیم و به آن عمل کنیم.
امانتدار مردم هستیم
رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود استانداران و فرمانداران را نمایندگان عالی نظام در سراسر ایران خواند و گفت: اعمال و رفتار ما به عنوان اعمال و رفتار نظام تلقی می شود. هر کسی در هر سمتی مخصوصا در سمت مجری عالی در کشور حضور دارد، عمل، رفتار، نگاه، برخورد وتعامل او به عنوان نمونه ای از رفتار نظام تلقی می شود.
رییس دولت تدبیر وامید تصریح کرد: دولت به عنوان نماینده و منتخب مردم، در یک انتخابات رقابتی پرشور در دو سال قبل در ۲۴ خرداد ۹۲ این بار مسوولیت را بر دوش گرفت. قدرتی که در اختیار دستگاه اجرایی است یک امانت است، مردم این قدرت را با صندوق آرا به عنوان امانت چهارساله در اختیار ما گذاشتند.
روحانی گفت: مردم آن زمان همه حرف های خودشان را زدند، گفتند ما این قدرت را به شما می دهیم به شرط عدالت، اجرای قانون و تحقق قانون اساسی و انتظار ما از شما یک دولت متعادل و تعامل گراست.
ریيس جمهوری خطاب به استانداران و فرمانداران گفت: انتظار ما از شما آن است که اخلاق، راستگویی و امانتداری مد نظرتان باشد، همه شما این صدا را از مردم می شنیدید، که از اختلافات و دعوا خسته شدیم، از شعارهای بی محتوا خسته شدیم، ما ملت صلح و آشتی هستیم، می خواهیم با جهان تعامل سازنده داشته باشیم، در جامعه خواستار وحدتیم، اقوام و اقلیت ها باید احترام خود را داشته باشند و خواهان یک امنیت پایدار در ایران و منطقه هستیم.
وی اظهار داشت: هیچ ندایی نبود که مخفی باشد . همه ما آشکار و با صدای بلند شنیدیم. در تمام سخنرانی ها آن گاه که سخن از آشتی، صلح، تعامل، رونق اقتصادی، نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان مطرح شد؛ مردم با صدای بلند آن را تایید می کردند.
روحانی اضافه کرد: پس ما امانتداریم، ممکن است استانداری، فرمانداری و وزیری نظرات فردی و شخصی داشته باشند اما ما به این سمت نیامده ایم تا نظرات فردی و شخصی مان را اعمال کنیم ودر این جایگاه قرار نگرفته ایم که تمایلات جناحی مان را اعمال کنیم .
رییس دولت تدبیر و امید گفت: ممکن است هر فردی به حزب و سمت و سویی تمایل داشته باشند، اشکالی ندارد، شعار دولت فراجناحی بود اما وقتی در صندلی استانداری و فرمانداری و وزارت و ریاست قرار گرفته باشی باید حزب، جناح و تمایل شخصی را فراموش کنید و شما هستید و خدا و مسوولیت سنگین قانونی در کشور و این عهد ما با مردم بود.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.