سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 14:54 - جمعه 08 خرداد 1394

نماز جمعه شهر کوهپایه:

جوانان آینده سازان این دیارند

امام جمعه کوهپایه به مناسبت میلادحضرت علی اکبر(ع) و روز جوان فرازی از سفارش های امام خامنه ای به جوانان عزیز را بیان و گفت : جوانان آینده سازان این دیارند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام شاکری درخطبه اول نماز ضمن سفارش نمازگزاران آدینه به رعایت تقوا و پرهیزکاری، بحث تقوا در روایات را با عنایت به نامه امام علی (ع) پیگیری نمود و گفت: عوامل کاهش فشار قبرعبارتند از:

1- زیارت حضرت امام حسین (ع).

2- قرائت وتامل در سورمبارکه نساء،یس وقلم.

3- شب زنده داری .

ایشان باذکرحدیثی از امام باقر(ع) گفت: شب زنده داری همراه با تلاوت قرآن و نماز برابر است با آمرزش گناهان و نورانیت قلب و یکی دیگر از برکات نماز شب و شب زنده داری طهارت و پاکی فکر و روح وقلب است.

امام جمعه کوهپایه در بخش بعدی به تقارن موضوع شب زنده داری و احیاء شب نیمه شعبان اشاره و گفت: هرکس دوست دارد با 124 هزار پیامبرالهی مصافحه کند ، شب نیمه شعبان امام حسین (ع)را زیارت نماید ؛ که دراین هنگام منادی ندا میدهد : ای زائران قبر امام حسین ، به خانه هایتان برگردید که اجر و پاداش شما با خدا  و رسول خداست.

آقای شاکری درخطبه دوم نماز، با گرامیداشت ایام و اعیاد ماه های شعبان وسالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با شرح وتفسیر غزلی عرفانی از حضرت امام موضوع امید وانتظارونقش آنرا درزندگی منتظران  ظهور تبیین نمود.

وی سپس به مناسبت میلادحضرت علی اکبر(ع) وروز جوان فرازی از سفارش های امام خامنه ای به جوانان عزیز را بیان و گفت: جوانان آینده سازان این دیارند.

لازم به ذکراست نمازگزاران شهر کوهپایه با تایید بیانیه ای چند ماده ای و در لبیک به ندای امام زمانشان اظهار داشتند:(( آقا و مولایمان، فرمودی من اجازه نمی دهم پس ما هم اجازه نمی دهیم بازرسی از مراکز نظامی و باز جویی از دانشمندان هسته ای را ))

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.