سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 01:04 - پنجشنبه 07 آذر 1392

بی اعتمادی نمایندگان به طرف غربی کاملا مشهود است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در بین سخنان نمایندگان این نکته به وضوح بیان می شود که نباید به کشورهای غربی اعتماد کرد، این در صورتی است که اعتماد به تیم مذاکره کننده ی هسته ای ایرانی بیان شد.

220px-Dr.Moghtadaie1

به گزارش اصفهان شرق: دکتر مقتدایی نماینده ی مردم اصفهان در مجلس در رابطه با دیدگاه نمایندگان در مذاکرات ژنو اظهار کرد: در جلسه ی مجلس با وزیر امور خارجه تمایل نمایندگان بر این بود که ماوقع و فهرستی از مطالب مطرح شده در جریان ژنو و مباحث پیرامون را از زبان وزیر امور خارجه بشنوند و از سوی دیگر دیدگاههای مختلف و متعددی که در این خصوص داشته به وضوح بیان شد.

وی افزود: در سخنان مطروحه 3 نماینده و فراکسیون های سیاسی مجلس، بی اعتمادی نمایندگان به طرف غربی کاملا مشهود است. در لابه لای سخنان نمایندگان این مطلب به خوبی و وضوح وجود دارد و از سوی دیگر و به تعبیر ی به کشورهای غربی نمی تونن اعتماد کرد.

نماینده مردم بیان نمود: از سوی دیگر اعتماد نمایند گان به تیم مذاکره کننده ی هسته ای ایران کاملا صریح بیان شد.

دکتر مقتدایی در ادامه با اشاره به آنچه که در جریان توافق بدست آورده و از دست داده ایم تصریح کرد: کشور ما توانسته است طرف غربی را مجبور بکند که در اثر پیشرفت علمی و فنی ما حق مسلم ایران را به رسمیت و به عنوان موضوع مستقل مورد مذاکره قرار دهند اما از این جهت که می بایست بخشی از آنچه که در حالت عادی انجام داد ایم دچار مصونیت شود، نکته ای نیست که علی الاصول مورد دلخواه ما باشد.

وی افزود: در مجموع ادامه فعالیت دو طرفه و اعتماد سازی که طرف غربی انجام می دهد و یا دامن زدن به بی اعتمادی قبلی ایران به کشورهای غربی می تواند مسیر آینده و نوع رفتار آینده ما را مشخص کند.

نماینده مردم در مجلس گفت: در حد مذاکرات انجام شده و برنامه هایی که فعلا نوشته ایم منتظر می مانیم و می بینم که آیا منافع نظام اسلامی توسط کشورهای غربی در عمل محقق می شود یا اینکه طرف غربی مانند ادوار گذشته مجددا به تخلف از وظایف و همچنین زیاده خواهی و خوی استکبار و سلطه گری خود ادامه خواهد داد.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “بی اعتمادی نمایندگان به طرف غربی کاملا مشهود است”

  1. تدبیر گفت:

    سلام همکاران گرامی خسته نباشید
    چرا لگوی ما حذف شده؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.