سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 14:16 - چهارشنبه 06 آذر 1392

دشمن از درب منازل وارد نمی شوند

رییس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه گفت: با آموزش و ایجاد کارگاههای مقابله با جنگ نرم از افتادن جوانان در دام پهن شده ی دشمنان در عرصه ی تهاجم فرهنگی باشیم.

hgyuhujjkhujj

به گزارش اصفهان شرق: نمایشگاه جنگ نرم در دبیرستان عفاف خورچان بخش جلگه برگزار شد. این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان با تهاجم فرهنگی دشمنان و ایجاد راهکار در راستای فاصله از  دام های نرم و مضر دشمنان برپا شد.

بمانعلی امینی هرندی رییس اداره آموزش و پرورش جلگه در راستای این سیر در جمع دانش آموزان به سخنرانی پرداخت و گفت: راه درمان در مقابل هجوم تهاجمات دشمن در عرصه ی فرهنگی بصیرت افزایی در جوانان می باشد.

وی افزود: ایجاد سیر نمایشگاهی در قالب جنگ نرم و آشنا نمودن جوانان با عناصر این جنگ کمک شایانی در جلوگیری از ورود جوانان پاک ما به دام  شیاطین می شود.

امینی هرندی با اشاره به ضرورت شناخت دشمن گفت: امروز دشمنان از درب منازل وارد نمی شوند که بتوانیم جلوی ورودشان را بگیریم بلکه از طریق امواج به وسیله ی ساده ترین وسایل ارتباطی نظیر( موبایل، ماهواره و فیلم های کنترل نشده….) به منازل راه پیدا می کند که خانواده ها می بایست به فکر مقابله با آن باشند.

وی با توجه به منطقه ی جلگه و بکر بودن این بخش گفت: به دلیل گرایشات مذهبی و بومی بودن مردم این منطقه تهاجمات فرهنگی در این بخش گسترش زیاد ندارد ولی این دلیل عدم توجه و برگزاری کارگاهای آسیب شناسی در زمینه ی معضلات جامعه نیست، زیرا باید تلاش کنیم که معضل ایجاد نشود و این اراده بالا و بصیرت افزایی در جوانان را می طلبد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.