سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:16 - جمعه 08 خرداد 1394

اجازه سفر به دبی به بازیگر محکوم به قتل!

سلمان خان علیرغم محکومیت به جرم قتل، اجازه پیدا کرد تا در مراسم اهدای جوایز عربی هندی بالیوود در شهر دبی شرکت کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از مهر، سلمان خان بازیگر مشهور بالیوودی با وجود محکومیت اخیرش به ۵ سال زندان، می‌تواند از هند خارج شود تا در مراسم اهداب جوایز دبی شرکت کند. سلمان خان ۴۹ ساله که همین ماه به دلیل زیر گرفتن چند خیابان خواب در سال ۲۰۰۲ که منجر به مرگ یکی از آنها شده بود، به زندان محکوم شد بلافاصله توانست این حکم را به حالت تعلیق درآورد و نسبت به آن فرجام خواست. او که به عنوان پولسازترین بازیگر حال حاضر سینمای هند شناخته می‌شود، می‌تواند همچنان آزادانه به زندگی‌اش ادامه دهد.

گفته شده وکلای سلمان خان توانسته‌اند این مجوز را برای وی بگیرند. در واقع یک دادگاه عالی بمبئی که دیروز تشکیل شد اجازه خروج از کشور را برای وی صادر کرد. او پیش از این به دستور دادگاهی که وثیقه آزادی از زندان را برای خان پذیرفته بود، پاسپورتش را به عنوان بخشی از شرایط وثیقه تحویل دادگاه داده بود. با این حال او برای گرفتن مجوز خروج از کشور سپرده ای ۲۰۰ هزار روپیه‌ای نیز گذاشته است.

مراسم جوایز بالیوود عربی هندی در دبی برگزار می‌شود و از ۲۷ تا ۳۰ ماه می به طول می‌انجامد. سلمان خان همچنین به تازگی بازی در فیلم جدیش را با عنوان «باجرانگی بیجان» در برابر کارینا کاپور به پایان برده است. دادگاه بررسی اعتراض سلمان خان در ماه جولای برگزار می‌شود.

توانایی این بازیگر برای پیشگیری از اجرای عدالت موجب شده تا این ایده مطرح شود که در هند ثروتمندان و افراد قدرتمند، بالاتر از قانون قرار می‌گیرند. در هر حال چهره‌های شاخص بالیوود از سلمان خان حمایت کردند و حتی برخی مطرح کردند که مردم بی‌خانمان نباید اولین جایی که پیدا می‌کنند، بخوابند.

سلمان خان یکی از پولسازترین بازیگران صنعت سینمای هند در ۳ سال اخیر بوده و بیش از ۸۰ فیلم هندی زبان و برنامه تلویزیونی با حضور او ساخته شده است. ۴ فیلم از فیلم‌های این بازیگر در میان فهرست ۱۰ فیلم پرفروش هند جای دارند و پیش‌بینی می شود فیلم جدید او که آماده نمایش است، ۲.۵ میلیارد روپیه (۲۵.۹ میلیون پوند) فروش کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.