سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:13 - چهارشنبه 06 آذر 1392

طرح های اقتصاد مقاومتی

21 طرح اقتصاد مقاومتی در شرق اصفهان کلیک خورد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج شرق اصفهان گفت: با توجه به خشکسالی های چند ساله اخیر در منطقه با ایجاد طرح های اقتصادی به فکر تغییر الگوی کشت به منظور اشتغال زایی جوانان باشیم.

n00481561-b

به گزارش اصفهان شرق: محمد حیدری مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج شرق اصفهان در زمینه ی طرح های اجرایی در منطقه اظهارداشت: 21 طرح اقتصاد مقاومتی در شرق اصفهان با کمک بسیج در منطقه افتتاح شد.

وی افزود: 8 کارگاه تولید قارچ در شهر نصر آباد، محمد آباد و اژیه، دو واحد پرواربندی گوساله در روستای طهموثارت و حسین اباد ، واحد پرورش 40 قطعه شتر مرغ در حسین آباد و 2 استخر پرورش ماهی از طرح های اشتغال زایی در طول هفته ی بسیج می باشد.

حیدری افزود: برای اولین بار در منطقه کشت گیاه الوورا و کشت زعفران به صورت آزمایشی و جایگزین کشت پر آبی طرحی نو در روستای چریان بخش کراج است.

وی با توجه به تسهیلات پرداخت شده در عرصه ی اشتغال زایی گفت: 310 میلیون تومان تسهیلات در عرصه ی اشتغال  و 200میلیون تومان در عرصه ی اقتصاد مقاومتی در رشته های قارچ، بوقلمون  و … به بسیجیان داده شد.

حیدری در پایان با توجه به خشکسالی اخیر تصریح نمود: با توجه به خشکسالی های چند ساله اخیر در منطقه با ایجاد طرح های اقتصادی به فکر تغییر الگوی کشت به منظور اشتغال زایی جوانان  باشیم.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “21 طرح اقتصاد مقاومتی در شرق اصفهان کلیک خورد”

  1. 11 گفت:

    آخه شرق اصفهان ورزنه و روستاهای اطرافشه که از خشکسالی ضرر دیده نه محمد آباد و نصر آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.