سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:11 - پنجشنبه 07 آذر 1392

گفتگو با دکتر شریعتی:

مشکلات شرق اصفهان را با سرمایه گذاری در زمینه ی اشتغال کم تر کنیم

نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: خشکسالی عامل بیکاری بر مردم شرق اصفهان شده است که با دعوت از سرمایه گذاران صنعتی می توان زمینه ی اشتغال زایی برای جوانان این منطقه را فراهم کرد.

149332_635208123512445617_l

به گزارش اصفهان شرق: دکتر شریعتی نایب رییس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در بحث آب مردم منطقه دچار بحران شدند، اظهار داشت: مردم شرق اصفهان همیشه و در همه حال پشتیبان نظام بوده و هستند و در چند سال اخیر و مشکلات بسیار در زمینه ی آب که حق مردم زحمت کش منطقه بود می بایست با مدیریت کار امد به این مردم  در زمینه ی درآمد و اشتغال کمک کرد.

وی افزود: کسانی که خود زکات دهنده بودند در این زمان برخی حتی به زکات نیاز پیدا کرده اند و ما می بایست راههای مفید در زمینه ی اشتغال را به آنها نشان دهیم و از نظر مالی با پرداخت کمک های بلا عوض و وام های طولانی به کشاورز زمینه ی اشتغال های جایگزین با درامد نسبی برای این قشر فراهم کنیم.

دکتر شریعتی با توجه به روش های مناسب و بکارگیری کشاورزان در مواجه با خشکسالی بیان نمود: آبیاری تحت فشار و برآورد نوع محصول کشت شده متناسب با شراسط خشکسالی از قبیل کشت گلخانه ای، کشت گیاهان مقاوم به آب نظیر گل رنگ و آموزش در جهت آبیاری تحت فشار و روش های جدید کشت می تواند در بهبود وضعیت کمک کند.
وی به سرمایه گذاری در این منطقه اشاره و بیان کرد: ارگانهای ذیربط استان می بایست با جذب سرمایه گذار در شرق اصفهان زمینه و بستر اشتغال هزاران جوان بیکار را فراهم کند.

نایب رییس شوای شهر به دهستان رامشه جرقویه علیا اشاره و در این زمینه گفت: دهستان رامشه در شرق اصفهان و منطقه کویری جرقویه واقع شده است که شهرک های سرمایه گذاری به دست  صاحبان سرمایه و دلسوزان منطقه ای موجب اشتغال جوانان در عرصه های کار و صنعت شده و نتیجه ی خوبی را در بر داشته است ، این قبیل سرما یه گذاری ها با دعوت از سرمایه گذاران در همه ی نقاط شرق اصفهان می بایست با درایت و مدیریت کارامد به وجود آید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.