سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 20:37 - پنجشنبه 07 خرداد 1394

پیام شورای شهر ورزنه به دنبال استعفای امام جمعه:

نماز جمعه ورزنه پایگاهی برای بیان مشکلات مردم شهر بود

شورای شهر ورزنه ضمن تشکر از امام جمعه شهر ورزنه، سخنان وی را همراه با وحدت آفرینی عنوان کردند.

به گزارش اصفهان شرق: به دنبال استعفای حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه، شورای شهر ورزنه با تشکر از زحمات وی به پاره ای از وظایف ائمه جمعه و اهمیت پایگاه نماز جمعه اشاره داشتند.

محمد حیدری مهرآبادی با توجه به اینکه نماز جمعه باید مکانی برای وحدت آفرینی بین مردم شهر باشد، اظهار کرد: مردم شهرهای شرق اصفهان با توجه به اهمیت نماز جمعه در آیات و روایات حضوری پر جوش در پایگاه های نماز جمعه دارند و همین امر عاملی در اهمیت دادن به محتوای دینی، سیاسی، اجتماعی خطبه ها است.

رییس شورای شهر ورزنه اذعان کرد: مشکلات مردم شرق اصفهان در ابعاد مختلف خودنمایی می کند و نماز جمعه تریبون خوبی در هر هفته برای بیان مشکلات مردم در کنار پرداختن به مناسبت هاست و امام جمعه ورزنه به خوبی مشکلات مردم شهر را به گوش مسئولان رساند.

وی با بیان این مطلب که ائمه جمعه با همراهی دیگر مسئولان به خوبی می توانند با ارگان های شهری به منظور پیگیری مشکلات ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: قطعا همه ائمه جمعه ها به درستی و با دلسوزی کامل برای مردم شهرمیزبان به گونه ای عمل می کنند که صدای انها را به جای جای کشور برسانند و به دور از سیاسی کاری ها وقت خود را صرف مردم و محرومیت انها کنند.

حیدری ارتباط خوب امام جمعه ورزنه با خیرین، همکاری بسیار با اموزش و پرورش بخش بن رود و وحدت آفرینی را از ویژگی های دیگر حجت الاسلام صادق زاده در طول دوره امام جمعه در شهر ورزنه عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.