اصفهان شرق

کنترل و نظارت بر بازار رفاه نسبی خانواده هاست

کدخبر: 6377
1392/09/06 در ساعت 11:11

149332_635208123512445617_l

به گزارش اصفهان شرق: دکتر احمد شریعتی نائب رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به هفته ی بسیج و روحیه بالای این افراد در صحنه های کشور اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) پایه گذار بسیج در کشور شد و ابهت و سربلندی با فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری در بسیجی به وجود آمد که ما شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای آنان در عرصه های گوناگون کشور می باشیم.

وی افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری فرزندان انقلاب در ژنو حاضر شدند و در جمع کشورهایی که خود را ابرقدرت می دانستند و حرف اول ازلحاظ زورگویی در جهان را می زند با حفظ خطوط قرمز توافقی دو جانبه را حاصل کردند.

نایب رییس شورای شهر بیان نمود: در چند دهه گذشته چندین مرتبه بحث مذاکرات مطرح شد و این در حالی بود که غربی ها میخواستند ما از بحث هسته ایی عقب برویم به طوری که دیده ایم آمریکا خود دست به کشتار دسته جمعی زد و بمب هسته ای را ساخت و این در حالیست که  اعمال ننگین آمریکا به بهانه ی استفاده از علم بود.

شریعتی با توجه به کوتاه نیامدن در بحث هسته ای گفت: به حمد خدا و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در دولت تدبیر و امید و با اعزام تیمی از کارشناسان مسلط و مجرب با نرمش قهرمانانه ابهت جمهوری اسلامی را در سراسر جهان حفظ کردیم که مورد حمایت رهبری هم قرار گرفت.

وی با اشاره به اراده قوی ملت تصریح کرد: موفقیت در مذاکرات حق ما بود و اثر خوبی را در قبال غربی ها داشت که بدانند مردم ایران ایستاده اند و کوچکترین تزلزلی در اراده خود ندارند، و همه ی مردم ایران بسیجیانی هستند که از مرز بیست میلیون گذشتند.

دکتر شریعتی در پایان به آثار این توافق در کشور اشاره و افزود: مسلما برداشتن تحریم ها اثرات خوبی را بر بازار می گذارد و دولت با نظارت بالاتر و کنترل بازار می تواند تا حدی مسائل تورمی را رفع کند تا مردمی که پایدار به نظام هستند رفاهی نسبی را در زندگی داشته باشند.