سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 13:17 - دوشنبه 04 خرداد 1394

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج):

سهم اصفهان در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی 35 میلیارد تومان است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: بودجه تخصیص‌یافته سپاه و بسیج به عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان 35 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش اصفهان شرق سردار مجتبی فدا در مورد برنامه امسال سپاه صاحب‌الزمان (عج) برای تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این استان اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی خود با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به‌ هیچ‌ عنوان تاکنون چه در عرصه‌ نظر و در کتاب‌های درسی و چه در عرصه‌ عمل و تجارب بشری مشابه و مابه‌ازای واقعی نداشته است.

وی افزود: بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و ابتکار و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: هر کشوری که عَلَم استکبارستیزی را برپا کند، نیازمند چنین الگوهایی است که یکی از این مفاهیم، «اقتصاد مقاومتی» است.

وی بیان کرد: اگر تمام دانش انباشته و کتاب‌های مرسوم اقتصادی دنیا را مطالعه کنید، نظریه یا تجربه‌ای مدون و مکتوب درباره‌ اقتصاد مقاومتی نخواهیم یافت.

فدا در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین امسال بودجه خوبی برای تحقق طرح‌های اقتصادی مقاومتی در کشور به‌ ویژه در استان اصفهان پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بودجه تخصیص‌یافته سپاه و بسیج به عرصه‌های مختلف طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان 35 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است، متذکر شد: این میزان بودجه در قالب تسهیلات بلندمدت با نرخ سود کم در اختیار متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اصفهان قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: در صورتی‌که هرکدام از شهرستان‌های استان اصفهان به‌ صورت 100 درصد طرح‌های اقتصاد مقاومتی را انجام دهند، به‌ صورت تشویقی اعتبار بودجه‌ای به آنها داده می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که طرح اقتصاد مقاومتی را مدنظر دارند، می‌توانند با حضور در نواحی بسیج، ثبت‌نام و پس از بررسی و تائید کارشناسان مربوطه از تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.