اصفهان شرق

همراه با رشادت مردان روزهای سخت باشیم

کدخبر: 63411
1394/03/03 در ساعت 22:21

به گزارش مرادي هرندي خبرنگار اصفهان شرق از هرند: امام جمعه شهر هرند گفت: جانبازان نعمت های الهی و سرمایه های ارزشمند جامعه هستند.
به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز جانباز، مراسم بزرگداشت و تجلیل از جانبازان و ایثارگران آموزش و پرورش جلگه با حضور امام جمعه شهر هرند، بخشدار جلگه، رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران كوهپايه و جمعی از معلمان و همکاران جانباز درمحل اداره آموزش و پرورش جلگه برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين اصل حسيني امام جمعه شهر هرند به رشادت ها و دلیرمردی های جانبازان و شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنان نعمت های الهی و سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند ، آنها مردان روزهای سخت بودند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين اصل حسيني، امنیت ایجاد شده را مرهون تلاش و دلیر مردی های جانبازان ، شهدا و ایثارگران دانست و گفت: برای اینکه عاقبت بخیر شویم باید پیرو راه آنان باشیم.
جعفري رییس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه هدف از این مراسم را ارزش گذاری به مقام جانبازان عنوان کرد و گفت :میلاد مسعود حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز فرصت بسیار مناسبی است تا از یادگاران هشت سال حماسه و ایثار تجلیل کنیم، چرا که این عزیزان با تمام توان از کشور وخاک و فرهنگ و عزت ما دفاع کردند و امروز هر چه که ما داریم به برکت مجاهدت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان عزیز می باشد.
بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان جانبازان عزيز از برنامه‌های پیش بینی شده دراین مراسم بود.
در پایان این مراسم از جانبازان فرهنگي با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.