سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:09 - یکشنبه 03 خرداد 1394

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

جبهه فرهنگی واحد انقلاب در اصفهان تشکیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بحث ناتوی فرهنگی دشمن در جامعه مطرح است، گفت: امروز باید در مقابل دشمن ایستاده و جبهه فرهنگی واحد انقلاب را تشکیل دهیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی ظهر امروز در جشن حماسه و ایثار که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در تالار استاد فرشچیان برگزار شد با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: اگر شما دین خدا و اهداف عالی را یاری کنید بدون شک خداوند نیز شما را یاری کرده و گام‌های شما را استوار می‌سازد که ما شاهد این اتفاق در زمان انقلاب و جنگ بودیم.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت یک صده ابعاد اتفاق مبارک و تاریخی انقلاب مشخص می‌شود، تصریح کرد: فتح خرمشهر اتفاق مبارکی بوده که مردم به دلیل انس با خدا و اهل بیت و تبعیت از امام خمینی(ره) وارد میدان شده و خداوند نیز گام‌های رزمندگان را استوار ساخت و شاهد آزادسازی خرمشهر شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه باید دشمن امروز خود را بشناسیم، خاطرنشان کرد: بحث ناتوی فرهنگی دشمن در جامعه مطرح است و امروز تنها راه مقابله با دشمن این است که تمام مردم در کنار هم قرار گرفته و با یکدیگر متحد شوند همان گونه که در گذشته و در 8 سال دفاع مقدس توانستند مقابل دشمن ایستاده و مقاومت کنند امروز نیز باید در مقابل دشمن ایستاده و جبهه فرهنگی واحد انقلاب را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: همه ما یک هدف مشترک داشته و این تحمل یکدیگر و کنار هم قرار گرفتن همه ما را موفق کرده و به هدف می‌رساند و امروز کشور ما در بسیاری از موارد پیشتاز بوده و همان طور آنها حماسه آفریدند ما نیز باید حماسه بیافرینیم و جان دهیم تا آموزه‌های الهی در جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام ارزانی گفت: اصفهان همواره در تمامی امور پیشتاز بوده و امروز نیز در جبهه فرهنگی با تحمل سلایق مختلف موفق خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.