سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:02 - شنبه 02 خرداد 1394

«سفید سیاه خاکستری»

از پیشنهاد مهم امین زندگانی برای یمن تا چهره متفاوت مجری سیما+تصاویر

در هفته گذشته امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان برای حمایت از مردم مظلوم یمن پیشنهاد مهمی داد، همچنین محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت تکذیب جالبی کرد؛ با ما همراه باشید با چهره‌های خبرساز هفته گذشته.

به گزارش اصفهان شرق؛

*پیشنهاد هفته

«اهل فرهنگ و هنر و چهره‌های شناخته شده به صورت یک بیانیه  اعتراض خود را به کشتار مردم بی‌دفاع یمن اعلام کنند.» پیشنهادی از سوی امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در هفته گذشته مطرح شد. وی گفت که: «علی رغم مدیریتی که کشور‌های قدرتمند ادعا می‌کنند آن را در جهان برقرار کرده‌اند بی‌ثباتی در جهان فراگیر شده است؛ جهانی که در باطن هیچ علاقه‌ای به حل شدن این اختلافات ندارد و به هیچ عنوان از گفتگو پای میز مذاکره حمایت نمی‌کند.»

*تکذیب هفته

در هفته گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از قول محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت نوشت که از ابتدای امسال 4 میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده‌اند و این خبر محور گزارش یارانه‌ای بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت اما در کمال شگفتی سخنگوی دولت اظهارات خود را که پایگاه اطلاع‌رسانی دولت منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

*خوش خیال هفته

«با ایرانی‌ها در لوزان بر سر دسترسی به سایت‌ها و افراد هسته‌ای ایران موافقت کردیم» در هفته گذشته «ماری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از خیال‌های خام خود گفت. خانم سخنگو همچنین مدعی شد که «در کل، اقدام ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش، موفق بوده است».

*چهره متفاوت هفته!

در هفته گذشته با کلید خوردن فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی؛ انتشار تصویر متفاوت آزاده نامداری که در این فیلم ایفای نقش می‌کند مورد توجه قرار گرفت.

*ادعای هفته

«قدس شهر یهودی‌ها است» در هفته گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس مدعی شد قدس شهر یهودی‌ها است و آن‌ها این سرزمین را ترک نخواهند کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.