اصفهان شرق

دشمنان انقلاب اسلامی درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در نظام جمهوری اسلامی ایران

کدخبر: 63171
1394/03/01 در ساعت 14:30

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند طی سخنانی، گفت ایام ماه شعبان ایام شادی اهل بیت (ع) و مقدمه ماه مبارک رمضان است و این ماه منصوب به حضرت محمد (ص) است.

وی گفت حکمت ماه رجب وماه شعبان که قبل از ماه رمضان واقع شده است در این است که انسانها در این دو ماه خود را پاک کنند و آماده شوند جهت ضیافت در ماه خدا و ماه عبادت و بندگی و انجام اعمال ماه مبارک رمضان.

اصل حسینی یکی از شاخه های شجره طوبی را ایجاد صلح و دوستی و همدلی بین انسا نها دانست و گفت: اگر کسی در ماه شعبان بین دونفر صلح و دوستی و آشتی برقرار کرد ثواب زیادی خواهد برد و بواسطه همین کار بهشتی خواهد شد.

امام جمعه هرند با اشاره به اینکه ارشاد افرادی که از مسائل غافلند و گاهی نا آگاهند مخصوصا نسل جوان را توصیه نمود و گفت: پدران و مادران باید دقت کامل داشته باشند و مواظب فرزندان خود باشند و آنها را ارشاد کنند و از کارهای بد برحذر دارند و اگر یک مرام خوب به آنها یاد بدهند و آنها را اصلاح نمایند مسلما تاثیر پذیر خواهد بود و این خود یکی از شاخه های شجره طوبی است. و در انجام هرکاری ذکر خدا را فراموش نکنید .

اصل حسینی در خطبه دوم خود با اشاره به مناسبتهای ماه شعبان؛ میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد حضرت امام سجاد (ع) وسالروز فتح خرمشهر رابه همه مردم ایران تبریک عرض نمود. وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری که در جمع پاسداران انقلاب اسلامی بیان شده بود اشاره ای نمود و گفت: همه مسئولین و مردم باید به بیانات گوهر بار رهبر انقلاب گوش فرا دهند .و مباحث اصلی و فرعی را از هم جدا و تفکیک کنند.

خطیب جمعه هرند اظهار داشت فراموش نکنید که دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند که در نظام جمهوری اسلامی ایران اختلاف و تفرقه ایجاد کنند . ایشان گفت بهترین راه این است در همه مباحث خط ولایت فقیه را فراموش نکنید و گوشتان به بیانات رهبر عزیز باشد . اصل حسینی گفت مسئولین شهر هرند جهت مشخص شدن وضعیت و پیشرفت شهرک مسکونی علامه امینی هرند با بنیاد مسکن جلساتی را داشته است . وی گفت کسانی که در این شهرک داری پلاک زمین هستند 6ماه فرصت دارند نسبت به وضعیت گرفتن پروانه و ساخت آن اقدام نمایند.

کفتنی است دربین دو نماز مداح اهل بیت حاج علی اکبری به مدیح سرائی پرداخت.

 

DSC00067