سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:06 - جمعه 01 خرداد 1394

ربیعی خبرداد:

توزیع نخستین بسته امنیت غذایی به نیازمندان تا قبل از ماه رمضان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اجرای سیاست‌های رفاهی دولت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته توزیع بسته‌های امنیت غذایی در دستور کار قرار دارد و نخستین مرحله از آن تا قبل از ماه رمضان صورت می‌گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از راه دانا, علی ربیعی  با اشاره به اجرای سیاست‌های رفاهی دولت در سال جاری اظهار داشت: برنامه‌های دولت در این حوزه، ادامه طرح‌ها و برنامه‌های سال گذشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته توزیع بسته‌های امنیت غذایی برای خانواده‌های تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی(بهزیستی و امداد) و همچنین خانواده‌های نیازمند در دستور کار وزارت رفاه قرار گرفت.

ربیعی بیان داشت: توزیع بسته‌های امنیت غذایی امسال نیز ادامه خواهد داشت به نحوی که این طرح در چند نوبت و در فصول مختلف انجام می‌شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در آخرین مرحله از طرح توزیع بسته‌های امنیت غذایی سال گذشته حدود 10 میلیون نفر از این طرح بهره‌مند شدند که امسال تعداد گیرندگان بسته‌های غذایی افزایش می‌یابد.

وی همچنین در خصوص توزیع نخستین مرحله از بسته‌ امنیت غذایی در سال جاری گفت: در صدد هستیم تا با تأمین اعتبارات لازم، قبل از ماه رمضان مرحله اول را اجرا کنیم.

ربیعی بیان داشت: امسال نیز همانند سال گذشته بسته‌های امنیت غذایی در چند مرحله توزیع خواهد شد که در هر مرحله و با توجه به شناسایی افراد نیازمند تعداد گیرندگان افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.