سرویس: سیاسی » بین الملل 16:05 - پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است

روحانی: توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد

‌رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است، تاکید کرد: هرگز توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ساعتی پیش در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی در بخش ابتدایی سخنان خود ضمن تبریک روز پاسدار، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی انقلابی و فداکار است، اظهار داشت: ملت ایران هرگز افتخارات دوران دفاع مقدس را فراموش نکرده و از سپاه پاسداران و ارتش، به‌دلیل فداکاری دیروز و آمادگی امروز، قدردانی می‌کند.

وی افزود: افتخار ما این است که شیعه و پیرو اباعبدالله (ع) باشیم؛ امام حسین (ع) محبوب حق است و راه و سیره سالار شهیدان، راه سعادت را به ما نشان داده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران وقتی اسم آذربایجان را می‌برد، احساس غرور و افتخار می‌کند و این استان استعداد بسیار زیادی برای توسعه دارد، خاطرنشان کرد: استقبال باشکوه مردم از خادمان خود، بیان‌گر عشق آنان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است، اظهار داشت: مدیریت اجرای پروتکل الحاقی با ما و بر مبنای رعایت خطوط قرمز است. قول می‌دهم که مذاکره‌کنندگان سبب افتخار ایران و ملت خواهند بود.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: هرگز توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه باید بخش تولید را به حرکت در آوریم و برای تحقق این هدف، سپردن امور به بخش غیردولتی ضروری است، گفت: باید بخش بزرگی از پروژه‌های نیمه‌تمام در استان‌ها، به مردم واگذار شوند.

وی در ادامه دولت را حامی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد باید توسط مردم اداره شود؛ در همین راستا ضروری است که با حذف مقررات زائد، آرامش و ثبات بیشتری را در جامعه برای سرمایه‌گذاری به‌وجود آوریم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “روحانی: توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد”

  1. قاسم گفت:

    آقای رییس جمهور ، همه ایران قبول کرده اند که آمریکا هیچ موقع مورد اعتماد نبوده نه از نظر مردم ایران بلکه از نظر همه دولتها حتی دوستانش که در تاریخ فراموش نمی شود حال چرا شما در کاری که به شکست می انجامد پافشاری می کنید را نمی دانیم شما ماهها مذاکره می کنید و آنها هر روز به طریق دیگر تحریم می کنند این یعنی زیر بار رفتن و غرور خود را از بین بردن . آقای رییس جمهور پس در کار خودتدبیر کنید و امید به خارجی ها نداشته باشید و با امید به خدا و رهبر فرزانه و مردم ایران مشکلات را برطرف کنید. یاد و خاطره شهیدان بهترین نمونه امید به آینده و سربلندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.